Rašo, kad aukštis dvidešimt keli metrai, bet atrodo gerokai žemiau. Kad lėktuvas per daug nenukentėjo, tai nestebina, o štai parašiutininkas - laimės kūdikis. matosi, kad jį įsuko ratu ir turėjo išcentrinė jėga stiprokai blokšt į žemę. kas gerai, kad nukrito tiesiai ant parašiuto kuprinės, kas ir amortizavo smūgį.
Sunku ginčytis, panašių avarijų tau tikriausiai teko matyti nemažai. bet kiek, pvz., Lietuvoje, baigėsi užsidegimu? Aukštis mažas, lėktuvas nesudužo, kuro daug ištekėti negalėjo...
Kad jis labai gražiai nutūpė, ko jam užsidegti. Ne laineris su reaktyviniu kuru.
Reaktyvinį kurą žymiai sunkiau uždegti negu benziną. O dėl gaisro, tai kiekvienas atvejis individualus. Cibarausko "jakas" neužsidegė, o Išganaičio ir Žiaugrės "Su" - užsidegė. Lėktuvai panašūs, varikliai tokie pat. Dėl aukščio. Palyginkit nuotraukose atstumą iki žemės, su lėktuvo ilgiu, ir gausit apytikslį aukštį.
Lainerio kuro bakai sparnuose, kurie bet kokiu kritiniu atveju, bent jau vienas, atsitrenkia į žemę ir lūžta. Nuo kontakto su žeme atsiranda ir kibirkštis, ir trinties sukelta temperatūra, todėl beveik visais atvejais tai detonuoja kuro garus ir kyla gaisras, kuris žaibiškai išplinta. Rodė per TV
Įraše lėktuvėlis atsitrenkia į žemę nosimi, variklis iškrinta, joks didesnis kuro kiekis neišsilieja, kibirkšties nesigauna. Be to, greičiausiai užsidega ne benzinas, o jo garai, ir dar reikia atitinkamos garų koncentracijos. Lėktuvėlis "atšoka" nuo žemės ir tupia ant ratų. Visos įkaitę dalys su varikliu sau, lėktuvėlis su kuru - sau. Kam nors užsidegti tikimybė mažesnė, negu po automobilio avarijos. O ir automobiliai po avarijos dega labai retai.
Iš esmės, taip. Gaisras kyla, jeigu suyra bakai. Nors nebūtinai ("Lituanikos atvejis). Laineriuose, didelis degalų kiekis išsitaško plačiai, ir nemaža dalis jų patenka ant karštų variklių. O jei variklis dar ir veikia, tai idealios sąlygos kilti gaisrui. Grįžtant prie Cibarausko katastrofos, prie lėktuvo jautėsi tik stiprus tepalo, bet ne benzino kvapas. Įraše matosi, kad sparnas nukentėjo nestipriai, vadinasi bakai nesuiro. Kažkiek benzino, aišku, ištekėjo per kuro vamzdelius. Lėktuvas krito ant žolės, todėl nuo trinties kibirkščių nebuvo. O jeigu pilotas dar spėjo išjungti magnetus, iki minimumo sumažindamas gaisro galimybę.