Oficiali Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos delegacija su ministru Juozu Urbšiu išvyksta iš Kauno oro uosto į Maskvą tartis su Stalinu dėl Lietuvos Respublikos Nepriklausomybės išsaugojimo. Oficialūs lydintieji asmenys, tarpe kurių buvęs UR ministras Valdemaras Čarneckis, ministeris pirmininkas, brigados generolas Jonas Černius ir krašto apsaugos ministras, brig. generolas Kazys Musteikis ir kt. Kaunas, oro uostas, 1939 spalio 7 d.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Įdomi ir ko gero nematyta foto. Šiaurinė, civilinė aerodromo dalis, dešinėj matosi LAK angaras (stovi apgriuvęs iki šiol) kairėje matosi kitas LAK angaras (buvęs Karo aviacijos), per vidurį turėtų būti buv. ginklinės-fotolaboratorijos- administracinis pastatas statytas dar vokiečių, tačiau 1939m. taip išeina jo jau nebuvo ??? Kas ten pristatyta prie dešinio angaro šono? O koks ten aukštas pastatas už jo?
Karo Aviacijos angaras šiaurinėje aerodromo dalyje naudotas Mokomosios grupės iki 1934 m. (kuomet buvo pastatytas Mokomosios grupės angaras KAM trob. Nr.14 pietinėje aerodromo dalyje buvusio dirižablio angaro vietoje). Ginklinė-fotolaboratorija buvo nugriauta 1933 m. lapkričio mėn. pradžioje. 1938 m., ruošiantis įsigyti keleivinius lėktuvus Percival Q-6, Susisiekimo ministerija suremontavo 1915 m. statytą angarą ir prie rytinės angaro sienos pristatė priestatą, kuriame buvo erdvi patalpa panaši į garažą (jame konstr. Balys Karvelis statė sklandytuvą ,,Vanagas"). Šiaurinėje priestato dalyje įsikūrė Orinio susisiekimo inspekcija. Po inspekcijos pastatu buvo rūsys pagal to laiko priešlėktuvinės apsaugos reikalavimus.