Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Paulius
2009 Spa 23 d., 23:33
Paulius
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: 2008 Lap 07 d., 16:30
Pranešimų: 122
Tik keli "Dora" modifikacijos lėktuvai buvo pastatyti Meseršmito gamykloje. visi kiti Fokevulfo, Fieslerio, Arado ir k.t. gamyklose. Taigi kažin ar pavyks nustatyti jo tapatybę.

O šiaip jei patys vokiečiai vadino Bf, tai ir turėtų vadintis Bf.

[ Redaguota 2009 Spa 24 d., 00:14 ]
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Spa 24 d., 02:18
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
1942 metų Bf 109G-2 Trop identifikacijos lentelė.


http://www.cybermodeler.com/aircraft/bf109/bf109g2_walk.shtml
Manau puikiai paneigia tai, kad nuo 1938 m. Bf-109 tapo Me-109.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Spa 24 d., 08:32
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3700
Neaišku kas ir kokiu tikslu nukaldino šitą lentelę, bet ji dar nieko neįrodo.
Labai tikiuosi dar atrasiu internete prieš porą metų skaitytą vokiečių istoriko straipsnį šiuo klausimu, kuriame jis aiškiai išdėsto viską nuo A iki Z. Gaila, nepamenu smulkių detalių, tad kažką tiksliau atpasakoti negaliu. Bet istorikas neginčijamai įrodo, kad Bf tai tik 108, 109 (pirmas ar tai pirmieji...) 11o ir keli "160kažkelinti". Pagal tą straipsnį visos vėlesnės (turbūt turėta omeny nuo 1938 ) 109 modifikacijos jau žymimos Me.

Pasiduoti ir persigalvoti tikrai neketinu, tačiau "miške medžių" daugėja.


[ Redaguota 2009 Spa 24 d., 08:34 ]
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Spa 24 d., 13:53
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Šita irgi turbūt ''suklastota''


Tokių lentelių yra ir daugiau, tingiu ieškot.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Spa 24 d., 15:34
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3700
Aš nesakau, kad suklastota
Tik įdomu kodėl ant lentelės Bf jei lėktuvas Me ...
Į viršų
sky76v
2009 Spa 24 d., 15:47
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1039
Panašu, kad žymėjimas buvo paliktas pagal įmonės pavadinimą lėktuvo sukūrimo metu.

Bf 109 or Me 109 ?

What is right: Bf 109, Bf-109, BF-109, Bf109, Me 109, Me-109, ME 109, or ME109?

In 1938, during the production of the C version, Messerschmitt's global reputation has grown to the point where the Air Ministry suggested changing his company's name from Bayerische Flugzeugwerke to Messerchmitt A.G.. Subsequent aircraft would be identified with the "Me" prefix; those already in production, the 109, would retain the "Bf" designator. Nonetheless, many people began referring to the "Me 109," including the USAAF; contemporary air combat reports are filled with references to the "Me 109."

In German usage at the time, "Bf 109" was correct. No dash, lower case "f," not "Me 109," and including a space between "Bf" and "109." But confusion persists to this day. Try a web search on "Messerschmitt Me 109." You'll get almost as many hits as with the proper abbreviation.

http://www.acepilots.com/german/bf109.html

Matyt, tiksliausia prisilaikyti žymėjimo pagal vokiškas gamyklines instrukcijas.
Į viršų
sky76v
2009 Spa 24 d., 15:57
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1039
Bf 109 was the official Reichsluftfahrtministerium (German Aviation Ministry, RLM) designation, since the design was submitted by the Bayerische Flugzeugwerke company, and was used exclusively in all official German documents dealing with this aircraft family. The company was renamed Messerschmitt AG after July 1938 when Erhard Milch finally allowed Willy Messerschmitt to acquire the company; from that date forward, all Messerschmitt aircraft were to carry the "Me" designation except those already assigned a Bf prefix. Wartime documents from Messerschmitt AG, RLM, and others continued to use both designations, sometimes even on the same page, but there were several RLM orders to deny acceptance of documents carrying the Me prefix for the Bf 109. Me 109 is known to have been the name used in print by Luftwaffe propaganda publications as well as by the Messerschmitt company itself after July 1938, and Luftwaffe personnel, who pronounced it may hundert-neun. The Me 109 ("emm ee one-oh-nine") designation was usually used in the English-speaking world. However, in both wartime and contemporary literature, both the "Bf" and "Me" as well as "ME" prefixes are used. All extant airframes are described as "Bf 109" on identification plates, including the final K-4 models.

http://www.absoluteastronomy.com/topics/Messerschmitt_Bf_109

[ Redaguota 2009 Spa 24 d., 15:59 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Spa 24 d., 16:08
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3700
Sauliau, dauguma gal ir supranta ką čia parašėte, tačiau jei norite pateikti kažkokią informaciją pageidautina tai daryti valstybine kalba. Nereikia žodis į žodį, bet esmę nepatingėkite išversti. Gerbkime vienas kitą.
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Spa 24 d., 16:14
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Apie paskutinės serijos K ''meserį'' šioj temoj esu prisegęs puikia knygą, kur aiškiai parašyta Bf-109K. Beje turiu kažkuriame dvd diske nuotrauką to išlikusio K-4 lentelės, bet tingiu dabar ieškoti, nes diskų apie Bf-109 ir kt lėktuvus turiu daug.

[ Redaguota 2009 Spa 24 d., 16:18 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Spa 24 d., 16:31
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3700
Su lentelėmis viskas aišku, Sauliaus antroje nuorodoje apie tai irgi rašo.
Panašėja į tai, kad vadindami ir Bf ir Me nepadarysite klaidos. Tačiau teisingiau būtų Me
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook