Diskusijos

Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
eppanzer
2009 Bal 02 d., 08:08
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Manau kad šitas lėktuvas - neišnaudotas Lietuvos šansas.
1. Buvo galima gaminti Karo aviacijos dirbtuvėse.
2. Pakankamai aukšti techniniai duomenys ir kovinės savybės.
3. Variklis Bristol "Mercury", naudojamas ir Gloster "Gladiator". Spėju, kad labai artimas ir Bristol "Pegasus" varikliams Anbo-41, Anbo-IV ir Anbo VIII.

Naikintuvas monoplanas
Pilotas - 1
Svoris -1450 kg
Normalus svoris - 2050 kg
Maksimalus greitis - 460 km/h 5099 m aukštyje
Pakilimo aukštis - 11000 m
Veikimo radiusas - 930 km
6 km aukštį pasiekia per 7min 30 sek
Variklis - Bristol "Mercury VIII", 840 AG
4x7,92 mm kulkosvaidžiai Browning FN

http://www.xs4all.nl/~fbonne/warbirds/ww2htmls/fokkdxxi.html

Pakankamai sėkmingai panaudotas olandų ir suomių.
Į viršų
VYTAUTAS
2009 Bal 02 d., 14:34
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: 2009 Kov 01 d., 16:50
Pranešimų: 51
Sutinku.Jei butu pradetas gaminttai nebutu reikeje"Gladiatoriu"(cia mano nuomone)
Į viršų
eppanzer
2012 Lie 28 d., 11:15
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Nebūtų reikėję ne tik Gladiatorių, bet būtų buvę galima apsieiti ir be Morane-Saulnier MS.406.
O jeigu dar su Bristol 'Pegasus" varikliu? Ar jis tiko naikintuvams?

[ Redaguota 2012 Lie 28 d., 11:17 ]
Į viršų
Kiras
2012 Lie 28 d., 12:30
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Nuoroda
http://www.xs4all.nl/~fbonne/warbirds/ww2htmls/fokkdxxi.html
kažkodėl neatsidaro.

Bet apie Fokker D.XXI yra ir čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fokker_D.XXI

Į viršų
sky76v
2012 Lie 30 d., 21:01
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Dydysis straipsnis išlikęs interneto archyve.

O renkantis, matyt, nusvėrė noras turėti modernesnį, geresnių techninių duomenų ir dar „patrankinį“ naikintuvą M.S.406, nei senstantį „kulkosvaidinį“ Fokkerį. Juk Žiemos karo rezultatai tada dar nebuvo žinomi. O pagrindinis potencialus priešininkas tebenaudojo vis atnaujinamą P.11c

„Pegasas“ didesnės galios, bet sunkesnis (taip pat ir pagal galios/masės santykį) ir lėtesnių apsukų, tad serijiniams naikintuvams naudojamas nebuvo.

[ Redaguota 2012 Lie 30 d., 21:06 ]
Į viršų
raimissilka
2012 Lie 31 d., 15:26
Užsiregistravęs dalyvis #106
Prisijungta: 2009 Spa 26 d., 20:36
Pranešimų: 74
Įdomu koks buvo abiejų naikintuvų kainų santykis?
Į viršų
eppanzer
2012 Rgp 07 d., 20:29
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
sky76v rašė ...
O renkantis, matyt, nusvėrė noras turėti modernesnį, geresnių techninių duomenų ir dar „patrankinį“ naikintuvą M.S.406, nei senstantį „kulkosvaidinį“ Fokkerį.
Tikrai ne. Kalba eina apie 1937 m., kada buvo perkami "Gladiatoriai". Kai pirko MS.406, pirkti "Fokker" licenciją jau nebuvo prasmės.
Su D.XXI buvo galima MS.406, 1939 m. jau senstelėjusį, peršokti, ir kiek vėliau įsigyti naujesnės kartos naikintuvus. o pervertinti "patrankinių" lėktuvų nevertėtų. Ir D.XXI buvo galima apginkluoti patrankėlėmis, nors variantas su 13,2 mm FN "Browning" mano nuomone būtų buvęs dar geresnis.
sky76v rašė:
Juk Žiemos karo rezultatai tada dar nebuvo žinomi. O pagrindinis potencialus priešininkas tebenaudojo vis atnaujinamą P.11c
1937 m. buvo ir kiti pagrindiniai priešininkai: He-51, Ar 65 ir Ar 68, He 100, He 112, Bf 109 ir Bf 110 (tuo metu teko skaitytis, kad tokie lėktuvai jau yra ar tuoj atsiras Luftwaffe ginkluotėje). 1937 metais įtampa tarp Lietuvos ir Vokietijos buvo itin ženkli, o Lietuva demonstravo Vokietijai savo karingus ketinimus pasipriešinti galimam Klaipėdos krašto sukilimo kurstymui karine jėga.
sky76v rašė:
„Pegasas“ didesnės galios, bet sunkesnis (taip pat ir pagal galios/masės santykį) ir lėtesnių apsukų, tad serijiniams naikintuvams naudojamas nebuvo.
Tiek net ir aš žinau
Bet nesu įsitikinęs, kas būtų gavęsi "įkrovus" "Pegasą" į D.XXI. Pagaliau buvo galima pasirinkti ir kokį nors kitą galingesnį variklį. Vis tiek daug pigiau, nei pirkti kitur pagamintą lėktuvą. Esu įsitikinęs, kad D.XXI bazėje (dėl pigumo) A.Gustaitis buvo pajėgus sukonstruoti ir galingesnį naikintuvą su bet kokiu pasirinktu varikliu. O gal, išsprendus naikintuvų krizinio trūkumo LKA klausimą, būtų sukonstravęs visiškai naują savo naikintuvą. Kodėl gi ne?
Į viršų
sky76v
2012 Rgp 07 d., 21:41
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Beje, interneto archyvo straipsnyje paminėta, kad su „Pegasu“ buvo Fokker D.XXI-5, penki pastatyti, bet daugiau kokių nors duomenų nėra.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook