Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Visų užsienyje pirktų lėktuvų sąrašas 1919-1940 metais
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
sky76v
2009 Kov 02 d., 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1315
FIATai Lietuvą pasiekė 1928 m. gruodį, „Ansaldai“ - 1929 m. vasarą. A.Gamziuko knygutėj gal turėta omeny pirkimo sutartis.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 02 d., 21:11
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Ačiū Sauliau, beje netikiu, kad jūs nežinote trūkstamų borto numerių. Kai atrasite minutėlę - brūkštelkit. Liksiu dėkingas.
Noriu padaryti visų lėktuvų lentelę.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 03 d., 23:43
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Povilas56 rašė ...

O kaip dėl Lietuvos Šaulių sąjungos (LŠS) lėktuvų?
1938 m. Amerikos lietuviai padovanojo lėktuvą "Teylor Cub". Vėliau buvo nupirkti trys lėktuvai Klemm-KL-35b, kurie buvo pavadinti Sakalais. Šaulių aviacija buvo šalia Karo aviacijos, turėjo konkrečias užduotis ir joje skraidė karo lakūnai. Gal vertėtų įtraukti į sąrašus ir šiuos lėktuvus?


Šaulių sąjunga be išvardintų lėktuvų turėjo dar ir sklandytuvų.
Tačiau nemanau, kad reiktų "plakti" į krūvą. Sutinku, kad sąsajų daug, tačiau tai atskiros struktūros.
Diskusijoms apie LŠS aviaciją yra atskiras skyrius. Manau ten ir galime tęsti diskusiją.
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Kov 14 d., 20:28
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Nežinau ar čia pataikiau, jei ka perkelkit kur reikia




Šaltinis: Lietuvos sparnai 1995 Nr.2

[ Redaguota 2009 Kov 28 d., 14:28 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 14 d., 20:43
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Viskas gerai, tarkim, kad pataikei.
Šiaip geriau būtų skurti atskirą temą kiekvienam orlaiviui, bet bus gerai ir čia.
Į viršų
sky76v
2009 Kov 14 d., 23:19
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1315
Nerijus Korbutas rašė ...

Ačiū Sauliau, beje netikiu, kad jūs nežinote trūkstamų borto numerių. Kai atrasite minutėlę - brūkštelkit. Liksiu dėkingas.


Manau, gerai pasirausus Gyčio archyvų išrašuose gal ir rastume. Bet jei viską iškart čia sudėsim - neliks intrigos "Plieno sparnams". Be to - ir jums galimybės studijuoti numerius lėktuvų nuotraukose (kai kuriuos iš "Šmolikų" ir "Karinės aviacijos" albume galima atrinkti).

Gaila, Gytis neturi laiko tęsti tyrimų archyvuose. Eugenijus Raubickas retkarčiais ten užsuka. Bet medžiagos turėtų pakakti ne vienam "PlSp" numeriui.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 29 d., 01:36
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Bet jei viską iškart čia sudėsim - neliks intrigos "Plieno sparnams"


Sauliau, labai gerbiu aviacijos istorikų darbą, ypač esu dėkingas G.Ramoškai, esu su juo nekart bendravęs tuo klausimu, koks tai svarbus darbas yra dirbamas (rašančių LAM darbuotojų), vardan mūsų - tautos dalies, kuri mato netik dabartį, kuri susideda iš materialinės gerovės ir jos teikiamų malonumų, bet domisi ir Jos - Lietuvos istorija, žmonėmis kurie sukūrė tai kuo dabar galime didžiuotis. Galiu didžiuotis aš, galite didžiuotis Jūs.
Jau nusivažiavau... šeštadienio naktis....
Bet aš ne apie tai, aš apie intrigą.
Čia juk viso labo keli skaičiai, reikalingi sudaryti pilną Lietuvos Karo Aviacijos turėtų lėktuvų sąrašą...
Namų darbus atlikau, peržiūrėjau visas įmanomas/prieinamas fotografijas perskaičiau didelę dalį to kas buvo parašyta, tačiau keletas skaičių liko neaiškių... Nejaugi prašau tiek daug...


Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Bir 17 d., 01:18
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Labai džiugu, kas sąrašą galime papildyti ir Šmolikais:

"Letov" Š-20L s 20.51
"Letov" Š-20L s 20.52
"Letov" Š-20L s 20.53
"Letov" Š-20L s 20.54
"Letov" Š-20L s 20.55
"Letov" Š-20L s 20.56
"Letov" Š-20L s 20.57
"Letov" Š-20L s 20.58


Dabar parkelsiu keletą likusių klausimų iš temos pradžios:

1928 - Fiat CR.20 15vnt.

Reg. nr. nuo 29 iki 43 imtinai. Vėl neaiškumai - kaip gali būti nuo 29 jei nuo 14 iki 33 yra Ansaldo A.120? Gautųsi taip, kad nr. 29,30,31,32 ir 33 dubliuojasi?


1937 - De Haviland 89 A "Dragon Rapide" 2vnt.
Literatūroje nurodyti tik gamykliniai nr.6348 ir nr.6348 ar tie patys numeriai buvo ir borto?


1937/39 - AVRO 626 ypač daug neaiškumų, tad juos patyrinėsime atskiroje temoje


ir paskutinieji:


1939-1940 - Bucker-133 C "Jungmeister" 6vnt.

Reg. nr. nustatyti kol kas nepavyko, iš fotografijų matosi, kad yra nr. 802


Kviečiu aktyviai prisidėti. Dėkoju
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Kov 21 d., 13:21
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
1939-1940 - Bucker-133 C "Jungmeister" 6vnt.


Iš fotografijų pavyko "nustatyti", kad buvo šie nr. 801. 802. 803. Kokie likę trys?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook