Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Ačiū Sauliau, beje netikiu, kad jūs nežinote trūkstamų borto numerių. Kai atrasite minutėlę - brūkštelkit. Liksiu dėkingas. Noriu padaryti visų lėktuvų lentelę.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Povilas56 rašė ...
O kaip dėl Lietuvos Šaulių sąjungos (LŠS) lėktuvų? 1938 m. Amerikos lietuviai padovanojo lėktuvą "Teylor Cub". Vėliau buvo nupirkti trys lėktuvai Klemm-KL-35b, kurie buvo pavadinti Sakalais. Šaulių aviacija buvo šalia Karo aviacijos, turėjo konkrečias užduotis ir joje skraidė karo lakūnai. Gal vertėtų įtraukti į sąrašus ir šiuos lėktuvus?
Šaulių sąjunga be išvardintų lėktuvų turėjo dar ir sklandytuvų. Tačiau nemanau, kad reiktų "plakti" į krūvą. Sutinku, kad sąsajų daug, tačiau tai atskiros struktūros. Diskusijoms apie LŠS aviaciją yra atskiras skyrius. Manau ten ir galime tęsti diskusiją.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Nerijus Korbutas rašė ...
Ačiū Sauliau, beje netikiu, kad jūs nežinote trūkstamų borto numerių. Kai atrasite minutėlę - brūkštelkit. Liksiu dėkingas.
Manau, gerai pasirausus Gyčio archyvų išrašuose gal ir rastume. Bet jei viską iškart čia sudėsim - neliks intrigos "Plieno sparnams". Be to - ir jums galimybės studijuoti numerius lėktuvų nuotraukose (kai kuriuos iš "Šmolikų" ir "Karinės aviacijos" albume galima atrinkti).
Gaila, Gytis neturi laiko tęsti tyrimų archyvuose. Eugenijus Raubickas retkarčiais ten užsuka. Bet medžiagos turėtų pakakti ne vienam "PlSp" numeriui.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Bet jei viską iškart čia sudėsim - neliks intrigos "Plieno sparnams"
Sauliau, labai gerbiu aviacijos istorikų darbą, ypač esu dėkingas G.Ramoškai, esu su juo nekart bendravęs tuo klausimu, koks tai svarbus darbas yra dirbamas (rašančių LAM darbuotojų), vardan mūsų - tautos dalies, kuri mato netik dabartį, kuri susideda iš materialinės gerovės ir jos teikiamų malonumų, bet domisi ir Jos - Lietuvos istorija, žmonėmis kurie sukūrė tai kuo dabar galime didžiuotis. Galiu didžiuotis aš, galite didžiuotis Jūs. Jau nusivažiavau... šeštadienio naktis.... Bet aš ne apie tai, aš apie intrigą. Čia juk viso labo keli skaičiai, reikalingi sudaryti pilną Lietuvos Karo Aviacijos turėtų lėktuvų sąrašą... Namų darbus atlikau, peržiūrėjau visas įmanomas/prieinamas fotografijas perskaičiau didelę dalį to kas buvo parašyta, tačiau keletas skaičių liko neaiškių... Nejaugi prašau tiek daug...
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Labai džiugu, kas sąrašą galime papildyti ir Šmolikais:
"Letov" Š-20L s 20.51 "Letov" Š-20L s 20.52 "Letov" Š-20L s 20.53 "Letov" Š-20L s 20.54 "Letov" Š-20L s 20.55 "Letov" Š-20L s 20.56 "Letov" Š-20L s 20.57 "Letov" Š-20L s 20.58
Dabar parkelsiu keletą likusių klausimų iš temos pradžios:
1928 - Fiat CR.20 15vnt.
Reg. nr. nuo 29 iki 43 imtinai. Vėl neaiškumai - kaip gali būti nuo 29 jei nuo 14 iki 33 yra Ansaldo A.120? Gautųsi taip, kad nr. 29,30,31,32 ir 33 dubliuojasi?
1937 - De Haviland 89 A "Dragon Rapide" 2vnt. Literatūroje nurodyti tik gamykliniai nr.6348 ir nr.6348 ar tie patys numeriai buvo ir borto?
1937/39 - AVRO 626 ypač daug neaiškumų, tad juos patyrinėsime atskiroje temoje
ir paskutinieji:
1939-1940 - Bucker-133 C "Jungmeister" 6vnt.
Reg. nr. nustatyti kol kas nepavyko, iš fotografijų matosi, kad yra nr. 802