Vaikinai, kai norima pakartoti šitą skrydį tai ir yra prasminga.Tai garsina mūsų šalį.
Na taip. Ir šiais laikais perskristi Atlantą tokio tipo lėktuvėliu - nemenkas nuopelnas, švelniai tariant. Tiesa, R.Paksas su komanda skraidydamas po Europą (?) ar kur (tiksliai nebepamenu) bandė šalį garsinti. Gal ir pavyko....
Be abejones, JG52, esi teisus: siais laikais jau daug dalyku nebestebina...nenustebciau, jei po tokio transatlantinio skrydzio lakuna pasitiktu tik sios svetaines aktyvas ir muitininkai.As aplamai pasigendu zmonese vienybes , tolerancijos ir kitu geriu , o siai dienai lietuviai didvyriskuma supranta kitaip ir garsina , atleiskit, demonstruoja ne Lietuva , o savo gerbuvi...
Loky, antrindamas Tamstai galiu tik pridurti, kad viskas nūnai kraupiai sumaterialėję. O juk būdavo tūkstantinės aviacijos šventės, kuriose, kaip vienybės simbolis žaižaruodavo V.Kensgailos Lituanica. Todėl ir domėjausi, koks dabar jos likimas. Ir supratau - kad liūdnokas...
Apie žmonių vienybę susipažinti siūlau apsilankyti balandžio 4 d. 18 val. J.Dobkevičiaus mokykloje vyksiančiame viešame svarstyme dėl Paieškos gelbėjimo posto įkūrimo S.Dariaus ir S.Girėno aerodrome.
Apie žmonių vienybę susipažinti siūlau apsilankyti balandžio 4 d. 18 val. J.Dobkevičiaus mokykloje vyksiančiame viešame svarstyme dėl Paieškos gelbėjimo posto įkūrimo S.Dariaus ir S.Girėno aerodrome.
Paieškos ir gelbėjimo postas?! O mokykla - tai Kaune, įtariu?
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1313
sky76v rašė ...
Straipsnio ir idėjos autorius mums žinomas – Amerikos lietuvis, į pensiją išėjęs oro linijų pilotas. Panašu, kad buvo nusiteikęs tikrai nuoširdžiai, ir tikrai turi įsigijęs „Bellancos“ dalis tik, matyt, finansavimo ir galimybių trūkumas entuziazmą prigesino.
Konstruktorius nesiafišuoja ir ryšio su juo neturime, tačiau netyčia pasitaikė užtikti tokią pusantrų metų senumo žinutę: „Litu[a]nica's Status“ Ten pat – apie patį konstruktorių, Julių Saką.
Daugiau galima rasti puslapio paieškoje įrašius „Jay“.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1313
sky76v rašė ...
Straipsnio ir idėjos autorius mums žinomas – Amerikos lietuvis, į pensiją išėjęs oro linijų pilotas. Panašu, kad buvo nusiteikęs tikrai nuoširdžiai, ir tikrai turi įsigijęs „Bellancos“ dalis tik, matyt, finansavimo ir galimybių trūkumas entuziazmą prigesino.
Nelabai linksmos žinios iš Juliaus Sako. Rėmėjų savo projektui surasti nepavyko, iš krizės laikų piloto pensijos darbų finansuoti neįmanoma. Tariasi dėl turimų „Bellancos“ dalių pardavimo amerikiečiams restauratoriams.
Ar negalėtu kas nors išversti apie ką ten kalba eina,nes angliškai aš nelabai įkertu.O gal tas ponas Sakas parduotu "Bellancos" dalis pirkėjui iš Lietuvos,manau toks atsirastu,bent aš tokį vieną žinau.Aš truputi anksčiau esu rašęs apie žmogų kuris nori pastatyti ''Lituaniką",visą finansavimą jis prisiima sau.Jis neseniai pasistatė angarą,turi nusipirkęs tris lėktuvus,su dviem skraido,o trečią An-2 greit turi pradėti remontuoti.Mantas (dr) turėtu žinoti apie ką rašau,nes aeroklube kartu palydėjom senuosius metus,pats girdėjau kaip Kensgailos prašė brėžinių.Manau vis geriau būtų jei tos dalys atsidurtų Lietuvoj,nei kad jas ištampytu po Ameriką restauratoriai.Jei kas galit išverskite,gal yra koks adresas ar emailas,galit parašyt man į asmenines žinutes.Labai prašau.Ačiū.