Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Skaitau ir netikiu - kaip reikia skubėti, ar užsišnekėti, kad nepastebėti užrakintų eleronų. Taigi, juk čia automatiški judesiai, apie kuriuos net galvoti nereikia - įsėdi į lėktuvą - pirmoj eilėj pramakaluoji vairolazdę, pamynkai posūkio pedalus... To neįmanoma užmiršti įgudusiam pilotui.
Buvo ir Pociūnuose toks atvejis su ,,Vilga'',ir dar sklandytuvą buksyravo.Kai pajuto,kad eleronai nejuda ratai jau buvo ore,visa laimė kad laukas didelis ,spėjo abu atsikabint ir nutupt.
Be to šituo atveju ne patikros lape problema, o priešskrydiniame lėktuvo paruošime. Prieš sėdamas į lėktuvą pilotas turi apeit taip vadinamą garbės ratą - t.y. lėktuvo apžiūros maršrutą, kuriuo metu tikrai pamatysi, kad eleronai užfiksuoti ir pan.