Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Šis klausimas kažkaip niekur nėra minimas. Pagal lėktuvo aprašymą ir tai kas jame liko po avarijos, tai atrodo, kad jokio starterio "Lituanikoje" nebuvo. Taigi, gaunasi, kad užvedimas buvo ranka sukant propelerį.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Varikliams „Wright“ galėjo būti naudojami elektriniai arba inerciniai starteriai. Dabar neturiu po ranka nuotraukų – ar prie variklio nėra likę ko nors panašaus:
Kiek teko skaityti apie "Lituaniką", kiek atsimenu, niekur nebuvo paminėti akumuliatoriai,vadinasi elekrostarteris atpuola.Bet niekur nebuvo paminėti ir suspausto oro balionai,vadinasi užvesdavo prasukant sraigtą,bet kad ir apie tai irgi neteko skaityti,tai kaip gi buvo iš tikrųjų?
Šis klausimas kažkaip niekur nėra minimas. Pagal lėktuvo aprašymą ir tai kas jame liko po avarijos, tai atrodo, kad jokio starterio "Lituanikoje" nebuvo. Taigi, gaunasi, kad užvedimas buvo ranka sukant propelerį.
Kiek teko skaityti apie "Lituaniką", kiek atsimenu, niekur nebuvo paminėti akumuliatoriai,vadinasi elekrostarteris atpuola.
Tai nieko nereiškia. Imkime bortinius skiriamuosius žibintusarba kitaip aeronavigacines lempas - jos tikrai ne žibalu buvo "kūrenamos". Aišku, galėjo šviesti nuo turbinėlės. Manau, kad ir prietaisai prietaisų lentoje buvo kažkiek pašviesti. O ir pats variklis be elektros nelabai veiktų (uždegimo žvakės). Tai, kad akumuliatorius nebuvo paminėtas, dar nereiškė, kad jo nebuvo. Jis galėjo būti 'užskaitytas" kaip eilinis konstrukcijos elementas ir niekur neišskirtas kaip atskira papildoma detalė.