Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lėktuvas "Lituanica"
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Kiras
2017 Bal 03 d., 16:10
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Galvoju, kad transatlantiniams lėktuvams buvo tam tikri reikalavimai.
Pvz.: 8 colių greito benzino išleidimo vožtuvai, manau, tokiems lėktuvams buvo privalomi. Tai pat, tikriausiai ir evakuacinis liukas buvo privalomas.
Į viršų
Kiras
2018 Bir 18 d., 16:22
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Prieš 86 metus, 1932 birželio 18 d. S.Darius ir S. Girėnas nusipirko lėktuvą Belanka. Taigi šį momentą galima laikyti transatlantinio žygio pradžia.

Sudariau "Lituanikos" skrydžio ir su tuo susijusių įvykių seką.
Į viršų
sky76v
2018 Bir 18 d., 18:32
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1314
Kiras rašė ...

Sudariau "Lituanikos" skrydžio ir su tuo susijusių įvykių seką.


Ačiū, puikiai.

Dėl saulėlydžių ir saulėtekių - laiko momentas meridianui?
Į viršų
Kiras
2018 Bir 19 d., 13:24
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Saulėtekiai / saulėlydžiai, sutemų pradžia / pabaiga, Mėnulio fazės / teka / laida - iš čia:
http://aa.usno.navy.mil/data/docs/RS_OneDay.php

Pvz.: 13 etapo (pagal S.Dariaus žemėlapį) pabaigos duomenys.
Į viršų
Kiras
2018 Rgp 21 d., 17:00
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Straipsnis apie Belankos virtimą Lituanika
Į viršų
JG52
2018 Rgp 22 d., 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Puikūs, informatyvūs, profesionalūs straipsniai.
Ačiū Kirai!
P.S.
dar vienas Venturi vamzdelis buvo sumontuotas lėktuvo kairėje pusėje, po kabinos langais ( http://www.plienosparnai.lt/e107_files/public/1278930919_2_FT5196_lituanica-albumas70.jpg ). Bet jis buvo propelerio keliamo vėjo srauto šešėlyje, todėl didelės įtakos aerodinamikai neturėjo.
Į viršų
AntanaZ
2018 Rgp 22 d., 09:40
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 299
Ačiū Kirai už puikų techninį straipsnį!
Į viršų
Kiras
2018 Rgp 22 d., 10:53
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
JG52 rašė ...

P.S.
dar vienas Venturi vamzdelis buvo sumontuotas lėktuvo kairėje pusėje, po kabinos langais

Tai šitas Venturi jau buvo ir Belankoje - posūkio-pokrypio prietaisui.
Aš akcentavau tai, kas buvo papildomai pridėta, perdirbant lėktuvą.
Į viršų
JG52
2018 Rgp 22 d., 14:08
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Kiras rašė ...

Tai šitas Venturi jau buvo ir Belankoje - posūkio-pokrypio prietaisui.
Aš akcentavau tai, kas buvo papildomai pridėta, perdirbant lėktuvą.

Supratau, aišku .
Į viršų
Nerijus Korbutas
2018 Rgp 27 d., 18:24
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Bellancos reklama žurnale AERO DIGEST, 1929 m.





Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook