Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Panašu, kad stabilizatoriaus priekinės briaunos gultas. Sunkiai prieinama ir retai fotografuojama vieta, ir, ko gero, ne visos „Bellancos“ CH juos turėjo – ant restauruotos havajietiškos nesimato. Galima įžiūėti šioje nuotraukoje:
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Sakyčiau, atplyšusios drobės skiautė ar atlenkta posūkio vairo plyšio profiliavimo skardelė (bent jau aukščio vairai tokias turėjo). „Lituanica-documentica“ nuotraukoje kažkas matosi, tik labiau nulenkta žemyn.
Bet kad krypties vairo trosas buvo po stabilizatoriumi: tiek išėjimas iš liemens, tiek tvirtinimas prie pačio krypties vairo. O šiuo atveju - virš. Pagal "sparnelio" vietą - tai labai arti vietos, kur tvirtinosi viršutinis kilio atatampos trosas. (jei ne ta pati vieta). Gal kokia to troso/atatampos tvirtinimo detalė išlaužta...?
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Gali būti. „Bellancų“ nuotraukose (kad ir ką tik įdėtoje iš Kanados aviacijos muziejaus) ten matosi vertikalus plyšys, gal yra koks atatampų įtempimo reguliavimo mechanizmas, kuris, nurautas nuo kilio lonžerono, ir išplėšė tą skiautę.
andriusis rašė ... Skirtas liukas buvo evakuacijai, pasiskaitykit lėktuvo rekonstrukcijos sutartį. Šaltinis DARIUS IR GIRENAS DOKUMENTAI 112 psl.
JG52 rašė ...
Geras. Ačiū Andriusis! Įdomu, kas nustatė, kokius darbus reikia atlikti, kas Belankos perdirbimo į Lituanika "projekto autorius"? Mano supratimu, vien piloto (lakūno) žinių nepakanka.