Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kovinis radiusas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
sky76v
2010 Bir 19 d., 16:45
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
eppanzer rašė ...

Kodėl? Ir kodėl būtent 150 km?

Tiesiog pagalvojau, kad priklausomai nuo lakūno pasiruošimo turėtų būt paliktas rezervas klaidžiojimui O 150 km. - artimas minimiems apvalus skaičius - tarkim, pažįstama lakūnui bazės aplinka.

eppanzer rašė ...

Aha, toksai pat ir www.airwar.ru. Čia yra skrydžio tolis, o štai koks kovinis radiusas - kol kas nerandu.

Matyt, naikintuvams, skirtingai nuo bombonešių, tai nėra apibrėžtas dalykas. Dalyti skridimo nuotolį pusiau su rezervu ir atimti užduočiai skirtą laiko dalį, atsižvelgiant, kad užduoties vykdymo metu variklis dirba artimu maksimaliam režimu.
Kaip ir rekomendacija aerodromus rengti iki 25 km nuo fronto linijos - esmė, kiek laiko ir kas bus veikiama fronte.
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 19 d., 19:13
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Dėl naikintuvų kovinio radiuso gana logiška. Jisai turėtų būti svarbesnis, kai eina kalba apie bombonešių eskortavimą.
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 26 d., 08:59
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Kolegos, ar esate matę ar girdėję apie papildomus bakus Lietuvos karo aviacijos naikintuvams? Kaip suprantu, tokios praktikos ir netgi bandymų nebuvo, nes greičiausiai nebuvo ir didelio poreikio.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Bir 26 d., 12:43
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Tikrai neteko girdėti.
Į viršų
sky76v
2010 Bir 26 d., 13:58
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Papildomi bakai reikalingi tolimiems perskridimams. Tuo tarpu Lietuvos teritorijoje ar kalbant apie galimus veiksmus artimame fronte to visiškai nereikėjo. J.Mikėnui standartinio FIATo bako (neaišku netgi, ar pilno) beveik pakako nuskristi iki Rygos
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 26 d., 15:04
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Gink Dieve ir man neteko girdėti
Išsigandau, kad nepražiopsočiau tokią detalę.
Iki Rygos ir automobilis nuvažiuodavo, ne tik FIAT'as nuskrisdavo. o štai pailginti patruliavimo laiką papildomi bakai galėjo.
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 27 d., 19:33
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Nerijus Korbutas rašė ...


Mano Sparnuose, kolega Andrius Rimkevičius į Egidijaus pateiktus klausimus atsako:


2. Susidevejimas itakoja labai nezenkliai - tikrai galima to nevertinti




Teks pritarti kolegai Nerijui B. ir pakritikuoti A.Rimkevičiaus atsakymą:
St.Baipšys Nuotykiai padangėje ir žemėje:
Ltn. Brazauskas, gavęs iš kpt. Liorento pastabą dėl atsilikimo rikiuotėje, mėginopaaiškinti, kodėl taip atsitiko, būtent, kad jo lėktuvo motoras jau yra išdirbęs 100 val., netekęs galingumo ir turįs būti pasiųstas į dirbtuves remontuoti ("Ansaldo" motorai kas 100 išdirbtų valandų turėjo būti iš pagrindų perremontuojami)". P. 68.
Dar kartą ačiū Nerijui B. už jo pateiktus skaičius.
Spėju, kad pas sovietus 1940 tikrai nemažai lėktuvų galėjo būti su viršytu variklio resursu ir reikalingų remonto, bet neremontuojamų.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 27 d., 22:56
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Aš suabejočiau dėl to, kad nemažai lėktuvų buvo su viršytu variklio resursu, nes nežinome konkretaus lėktuvų skaičiaus ir koks buvo nustatytas resursas varikliui. Tiek lėktuvui tiek varikliui resursai grindžiami atliekant paskaičiavimus ir aišku bandymus. Be to ekploatacijos metu resursas gali būti koreguojamas turint lyderį. O lėktuvams ir varikliams reglamento darbai ir kapitaliniai remontai atliekami pagal gamintojo nustatytą laiką. Šitų gamintojo reikalavimų turi visi laikytis.
Į viršų
eppanzer
2010 Bir 28 d., 06:24
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Kalbu apie 1940 ir esu įsitikinęs, kad tada prirašinėjimas ir "bardakas" buvo net nepalyginams su "brandžiu socializmu".
Į viršų
Nerijus B.
2010 Bir 28 d., 22:34
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Kuo remiantis jūs tai teigiate kokie šaltiniai nurodo, kad tuo metu aviacijoje buvo "bardakas"?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook