Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1312
KĘSTUTIS A. rašė ...
Jei parašytum daugiau,būtu įdomu,suintrigavai.Tas nuolaužas galiu matyti kiekvieną dieną kai nuvažiuoju į darbą,o ir pilotas dar tada buvo labai jaunas..., ir ''Lituanika'' buvo kapotavus tyčia,netgi griovelis buvo tam iškastas.Kas atsitiko netyčia,tai kad propas nulūžo,ir pilotuoti turėjo pats Vl.Kensgaila.Bet vistiek būtu įdomu pasiskaityti.
Pagal Kensgailos pasakojimą, griovelis buvo iškastas, kad tako gale „Lituanica“, apsisuktų „saulute“. Bet atlėkus didesniu greičiu išėjo įspūdingesnis kadras.
Dėl dažymo - galbūt norėta pavaizduoti, kad „Lituanica“ pertraukta nauja drobe, bet dar nenudažyta. Įdomu, ar taip ir buvo, ar buvo traukiama jau dažyta drobe (šįvakar neturiu laiko vartyti „Darius ir Girėnas. Dokumentai, laiškai, atsiminimai“ – gal ten apie tai būtų užsiminta). Beje, ar pastebėjote, kad ta balta „Lituanica“ akimirkai „suvaidino“ į lėktuvą lipančių Nunžesero ir Koli „Baltąją paukštę“?
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
sky76v rašė ...
Dėl dažymo - galbūt norėta pavaizduoti, kad „Lituanica“ pertraukta nauja drobe, bet dar nenudažyta. Įdomu, ar taip ir buvo, ar buvo traukiama jau dažyta drobe
Nesu šios srities žinovas, bet man rodos, kad technologija yra tokia: 1. Aptraukimas drobe. 2. Celonavimas. 3. Dažymas.
Skraidyti necelonavus - kažkaip nekaip - nežinau, nežinau?.. Tik nucelonavus ir nenudažius - manau, kad nebus gražus vaizdas - dryžiai ir visa kita. Todėl galvoju, kad Belanka-Lituanika filmuojant skraidė jau nudažyta, ar bent nugruntuota.
Gal galėtų čia KĘSTUTIS pagelbėti, paklausti tų žmonių kurie yra prisidėję prie gamybos, talkininkavo konstruktoriui V.Kensgailai, kaip ten buvo iš tikrųjų.
O zinot kad, per filmavima,Lituanica buvo istikruju "ant nosies"netycia pastatyta? Pilotavo vienas garsus pilotas...dar dabar sandeliukyje laiko propo nuolauzas, aisku tuom nesididziuoja...
Pijus rašė ...
Tai nuotraukoje pavaizduotas kapotavimas buvo numatytas scenarijuje? Ar čia tik netyčia kapotavus nusprendė nufilmuot?
Apie tai gana plačiai aprašyta šios pačios temos pirmam puslapyje.
Dar norėčiau grįžti prie spalvų. Visąlaik galvojau, kad tiek Lituanika, tiek ir Belanka iki perdirbimo, buvo visa raudona (oranžinė). Dabar filmas mane visiškai supainiojo. Čia Belanka tik raudonu liemeniu, o sparnai, sparnų spyriai ir stabilizatorius - balti. Po perdirbimo į Lituaniką per tą vadinamą bandomąjį skridimą, kai atsistoja ant nosies - visa balta, tik ratų stovai raudoni. Tai ar čia autentiška? Ir dar. Kodėl tada jau ant perdirbtos Lituanikos, senasis Belankos registracijos numeris NC 688E?