Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
dr.
2012 Kov 20 d., 19:49
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
.

Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Kov 20 d., 19:53
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4087
Na tikrai dėkingas. Kažin kas čia per moda prancūziškai rašyt ?
Į viršų
Pijus
2012 Kov 20 d., 21:51
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 889
Tiek Gavelis, tiek Gustaitis buvo baigę Ekol Supehjier de Eronautik. Galbūt, tai darė įtaką. Greičiausiai tam tikros konstrukcinės dalys turėjo būti pirktos Prancūzijoje, tai matyt tam ir yra prancūziški užrašai.
Į viršų
lokys
2012 Kov 20 d., 22:47
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Pritariu Pijui: didele tikimybe, kad tokios dalys kaip amortizatoriai, ratai ir pan. buvo perkamos standartines.Kiek teko vartyti tarpukario ivairiu katalogu, susidare ispudis , kad pasiula tikrai buvo didele
Į viršų
Somnium
2012 Lie 17 d., 17:40
Užsiregistravęs dalyvis #287
Prisijungta: 2012 Lie 17 d., 17:07
Pranešimų: 9
Sveiki, pastebėjau keletą neatitikimų informacijoje apie šį lėktuvą. Visų pirma niekur neradau informacijos apie užpakalinį kulkosvaidį. Dokumentuose minimi iš viso 5 kulkosvaidžiai. Ginklavimo eiga man nežinoma, gal čia tik laikina buvo. Taip pat dėl greičio. 4000 m. aukštyje buvo pasiektas 411 km/h greitis.
Į viršų
eppanzer
2012 Lie 17 d., 20:47
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Somnium rašė ...

Visų pirma niekur neradau informacijos apie užpakalinį kulkosvaidį. Dokumentuose minimi iš viso 5 kulkosvaidžiai.
Prastai ieškota
Toks pat žvalgo Brauningas 35 ar 36, kaip ir ANBO-41.
Somnium rašė:
Ginklavimo eiga man nežinoma, gal čia tik laikina buvo.
Buvo bombolaidis ir laikikliaipo sparnais, kuriuose galėjo būti pakabintas tam tikras kiekis vienokių ar kitokių bombų.
Somnium rašė:
Taip pat dėl greičio. 4000 m. aukštyje buvo pasiektas 411 km/h greitis.
Nelabai supratau, kas ir kokiame darbe nurodė kolegos nuomone "blogą" greitį? Čia jau kolega reikėtų patikslinti, aiškiau nurodyti autorių, darbą ir sukritikuoti. Va tada ir argumentuotai atsakysime

Į viršų
Somnium
2012 Lie 17 d., 22:26
Užsiregistravęs dalyvis #287
Prisijungta: 2012 Lie 17 d., 17:07
Pranešimų: 9
Atsiprašau, kad nepamačiau punkto apie žvalgo valdomą stovą. Kalba eina apie pirmoje temos žinutėje nurodytą straipsnį http://www.plienosparnai.lt/page.php?58
Nesakau, kad blogas greitis, bet gal čia klaida. Mano šaltiniai nurodo skirtingą greitį ir čia smulkmena, visai ne kritika
Įdomesnė citata iš štabo dokumento: "...Anbo VIII, kurio prototipe teoretinis didžiausias greitis apie 375 km/h. Žinant kaip gaunamas visų Anbo didžiausias greitis ir į šio paskutiniojo tipo faktiną didžiausią greitį tenka žiūrėti su dideliu rezervu."
Į viršų
eppanzer
2012 Lie 17 d., 22:41
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Ką gi, vienur kalba apie teorinį greitį, kitur apie greitį bandymų metu. Greitis labai skyrėsi priklausomai nuo aukščio, o prototipų visada buvo didesnis nei serijinių.
Sakyčiau, reikėtų pagarsinti pavardėmis rašto autorius diskusijos labui
O geriausiai būtų visas kelių puslapių dokumentas

[ Redaguota 2012 Lie 17 d., 22:43 ]
Į viršų
Somnium
2012 Lie 17 d., 23:36
Užsiregistravęs dalyvis #287
Prisijungta: 2012 Lie 17 d., 17:07
Pranešimų: 9
Įdomu būtų sužinoti kaip tas didžiausias greitis gaunamas. Ar tik ne pakilus į 4-5 km aukštį. Nors teko matyti tokius pasakymus, kad Lietuvos sąlygomis reiktų veikti per pus mažesniame aukštyje ir atmesti maksimalius lėktuvų greičius, kurie nebus pasiekiami skrendant žemiau.
P. S. nemanau, kad čia gausis diskusija

[ Redaguota 2012 Lie 17 d., 23:38 ]
Į viršų
eppanzer
2012 Lie 19 d., 07:36
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Somnium rašė ...

Įdomu būtų sužinoti kaip tas didžiausias greitis gaunamas. Ar tik ne pakilus į 4-5 km aukštį. Nors teko matyti tokius pasakymus, kad Lietuvos sąlygomis reiktų veikti per pus mažesniame aukštyje ir atmesti maksimalius lėktuvų greičius, kurie nebus pasiekiami skrendant žemiau.
P. S. nemanau, kad čia gausis diskusija
Kol kas tai diskusija tikrai nesigaus, nes tamsta neskaitote straipsnio, kurį pats komentuojate:

2. Didžiausias horizontalus greitis

Greičio bandymas prie Žemės buvo atliktas 3 km bazėje esant atmosferiniam slėgiui 769 mm, temperatūrai – 12,8°C ir šoninio vėjo 2 m/s. Bazė buvo perskrista įvairiais greičiais keletą kartų. Iš greičio rodyklės parodymo ir tikrojo greičio prie žemės nustatyta greičio rodyklės paklaidos. Greitis aukštumoje matuotas pagal greičio rodyklę. Pagal standartines atmosferos sąlygas, horizontalus didžiausias greitis gautas:

Prie Žemės, esant propelerio sūkiams 2600 aps/min (pastovūs sūkiai) 342 km/val
1000 m aukštyje didžiuoju prop. žingsniu 364 km/val
2000 m aukštyje –“– 373 km/val
3000 m aukštyje –“– 376 km/val
4000 m aukštyje –“– 384 km/val
5000 m aukštyje –“– 411 km/val


Siūlyčiau susirasti visą A.Gamziuko straipsnį 1992 m. Plieno sparnuose ir atidžiai perskaityti

[ Redaguota 2012 Lie 19 d., 07:39 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook