Skaitant apie Lietuviškas konstrukcijas randu kartais ,kad buvo naudojamas aliuminis korpuso konstrukcijoje. Kyla toks klausimas aliuminio konstrukcijose sujungimai yra viena iš sudėtingiausių vietų .Todėl teko girdėti, kad pagal aliuminio sujungimo būdą galima nustatyti koks buvo konkretaus gamintojo taip sakant techninis lygis. Tai leistų spresti ir apie konkrečių dirbtuvių pagaminamos produkcijos lygį,bei jo konkurencingumą rinkoje. Gal kas nors turi kokios nors info. apie tai gal yra mačiusių konstrukciniuose brėžiniuose minimas vietas. Ir antras klausimas ar buvo naudojama lieto aliuminio konstrukcijos , žinoma domina tik savos gamybos.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
mureika rašė ...
Klaustukų nebuvimas nieko neprimena?
Primena. Apie lėktuvų konstrukcijų ypatumus galima paskaityti G.Ramoškos studijose apie ANBO. Jos visos šioje svetainėje, A.Gustaičio puslapyje
Savos gamybos aliuminio liejinių manau nebuvo daug. ANBO-IV ir 41 liemenys iš duraliuminio vamzdelių, sujungtų kniedėmis ir varžtais plieniniuose antgaliuose. Kai kurių lėktuvų uodegos buvo duraliuminio konstrukcijos, lėktuvų liemenų dalys dažniausiai buvo dengtos duraliuminio lakštais ir t.t.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1308
Pagrindinė aliuminių detalių technologija buvo kniedijimas. Kai kas galėjo būti virinama (nors tam reikalingos tam tikros priemonės). Nemanau, kad aviacijos dirbtuvėse buvo priemonių aliuminio liejimui - tokios detalės daugiausiai naudojamos varikliams, kitiems konstrukcijos elementams pakanka paprastesnių technologijų.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1308
P.S. Atsakiau, nes pagalvojau, kad gal bus įdomu ir kam nors klausiančiam su klaustukais. Gaila, oponentą užbanino anksčiau, nei sulaukėm išvadų, koks niekam tikusiai žemas tada buvo Kauno dirbtuvių lygis