Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
ANBO-VI toks lyg ir primirštas lėktuvas. Apie jį nedaug informacijos, nedaug ir fotografijų. Gal dėl to, kad tik 4 vnt. tebuvo pastatyti: Nr.53-56 imtinai.
Daugeliui jokių atradimų nebus, bet vistiek peržiūrimas prašosi :
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Visi žinome, kad ANBO-VI buvo įmontuotas amerikietiškas 6 cilindrų, oru aušinamas, žvaigždinis variklis Curtiss R-600 Challenger. Visuose keturiuose toks pat. Gal kas žinote kas įtakojo tokių variklių pasirinkimą? Kokios motorų įsigijimo aplinkybės? Kaip jie pasiteisino ?
Dabar apie važiuoklę. Nuo ANBO-III šeštukas pagrinde skyrėsi motoru ir platesne važiuokle. Ar gali būti, kad ANBO-VI važiuoklė tokia pat kaip ANBO-V ? Vizualiai panašu, tačiau ANBO-VI trečdaliu didelis skridimo svoris... Galbūt važiuoklė tvirtesnė, tačiau ratai tie patys ? Rašykit apie ANBO-VI kas ką žinot, ar bent spėjat. Dėkoju
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Nerijus Korbutas rašė ...
Ar gali būti, kad ANBO-VI važiuoklė tokia pat kaip ANBO-V ? Vizualiai panašu, tačiau ANBO-VI trečdaliu didelis skridimo svoris... Galbūt važiuoklė tvirtesnė, tačiau ratai tie patys ?
Visų vėlesniųjų (nuo IV) aukštasparnių ANBO važiuoklė panašaus tipo, pavadinkim - į spyrius integruota amortizuota piramidė. Žinoma, kiekvienu atveju paskaičiuota pagal atitinkamo lėktuvo tipo svorį ir matmenis.