Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Pralėkė liepa, ir kaip buvo galima tikėtis - liko skolų. Manau, nieko smerktino - visgi vasara, o kas nori sėdėti prie kompo kai už lango pats vidurvasaris. Tačiau, jei retsykiais priminsite - netruksime skolas išsitaisyti. Pagal pradinį planą, iš sopvičiaus dar liko neparengta:
DAŽYMAS CAD BRĖŽINIAI MOTORAS IŠSAMIAI KABINA IŠSAMIAI ALBUMAS "IN DETAIL"
Šiais laikais atkurtas ir skraidantis "Pusantrinis Sopvičius" . Ir dar vienas filmukas, parodantis rotacinio variklio bandymą. Gražu Aišku, dar gražiau būtų, jei lėktuvas būtų su lietuviškais ženklais...
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Prieš 100 metų, 1919 m. vasario 14 d. prie Jiezno nutūpė ir lietuviams, kaip karo grobis, atiteko bolševikų pilotuotas anglų gamybos dvivietis žvalgybinis lėktuvas Sopwith „1½ Strutter“. Lėktuvas nedalyvavo kovose dėl Nepriklausomybės, pirmą sykį į orą su Vyčio kryžiais pakilo tik 1921 m. liepą, nedaug skraidė ir vėliau iki pat lemtingojo 1928 m. rugsėjo 21 d. skrydžio, kurio metu tik sėkmės ir L.Pesecko sumanumo bei patirties dėka apsieita be aukų. Tačiau, kaip ten bebūtų, tai buvo pirmasis Lietuvos lėktuvas ir verta tą faktą prisiminti. Kviečiame paskaityti straipsnius, prisiminimus, peržiūrėti fotografijų albumą. Apie viską nuorodoje: