Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Numylėtasis Anbukas - taip Gytis Ramoška pavadino šį mokomąjį A.Gustaičio konstrukcijos lėktuvą. Nuo svetainės atsidarymo čia jau yra patalpinta puiki G.Ramoškos studija:
Turbūt nemažai fotografijų bus matytos, tačiau šįkart tikrai galime pasigirti išskirtine daugumos fotografijų kokybe. Gero peno jūsų akims ir aktyvių diskusijų!
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Sudomino prietaisų lenta. Atpažįstu tik porą - apačioje antras iš dešinės - posūkio-pokrypio rodiklis. Na ir viršuje, virš lentos - kompasas. Viršuje kairėje - panašu į aukštimatį, bet kodėl ant žemės rodo du su puse? O kuris iš jų greitimatis? Kas per prietaisas kairėje - vertikalus vamzdelis? Ką gali pasakyti žinovai?
Be to, jei čia yra ir prietaisai aklajam skridimui, kaip byloja užrašas po nuotrauka, tai kurie? Aviahorizonto lyg ir nėra. Aklai skraidyti vien tik su posūkio pokrypio-rodikliu - labai jau reikia meistriškumo.
Aklajam skridimui kairėje prietaisų lentos pusėje yra susisiekiančių indų principu veikiantis skystinis prietaisas, kuris rodo išilginį pokrypį. Lėktuvas stovi ant žemės, pakelta nosimi, todėl prietaisas rodo ne nulį. Giroskopinė posūkio rodyklė, kompasas, variometras, greičio rodyklė, dar aukštimatis - štai ir visas prietaisų komplektas aklajam skridimui.
Taip, tikras. 1. Liemuo su stringeriais. Penktukas stringerių neturėjo. Vadinasi, ne penktukas. 2.Stringerius turėjo ketvirtas, keturiasdešimt pirmas, penkiasdešimt pirmas ir šeštas. Pirmus tris atmetus dėl nesančio ant variklio žiedo, lieka šeštukas. 3.Variklis - dviguba žvaigždė (cilindrai persislinkę vienas kito atžvilgiu). Tokius variklius turėjo tik ANBO-VI. Vadinasi, nuotraukoje ANBO-VI. Kaip vienas vieno kūrinio personažas sakydavo: "Elementaru Vatsonai".