Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Gretimoje temoje sėkmingai rutuliojasi diskusija apie el. generatorius lėktuvuose, kuriuos dažnai suko papildomi miniatiūriniai propeleriukai. Ankščiau, kol nebuvo anos temos, muziejuose apžiūrinėdamas lėktuvus kažkaip į tokią "smulkmę" nekreipdavau dėmesio. Dabar visgi sudomino, kadangi maži propeleriukai buvo skirti ne tik elektrai gaminti, bet ir ... Kas atsakys?
Atkreipkite dėmesį, kad į sukamą agregatą ateina tik vienas vamzdelis, tad kuro pompos (siurblio) variantas lyg ir atkristų. Taip pat įdomu tai, kad pirmos keturios foto angliškų I PK lėktuvų, tačiau penktoji gi daug šiuolaikiškesnio AVRO 621.
Čia ne viktorina, o iš tikrųjų nežinau. Ir nereikia aiškinti, kad eik į googlę ir susirask, nieko nėra geriau kaip kolektyvinės paieškos diskusijų forma.
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Nerijus Korbutas rašė ...
Čia ne viktorina, o iš tikrųjų nežinau.
Taip pat nežinau. Bet pabandysiu išmąstyti. Jei vamzdelis tik vienas - vadinasi pumpuojamas oras. Tikriausiai čia oro kompresoriukas, o suspaustas oras naudojamas giroskopinių prietaisų įsukimui.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Čia paslaptis nedidelė, tereikėjo atsiversti bet kokią knygą kur yra kažkoks I PK lėktuvas "in detail" ir atsakymas visur tas pats: "wind driven fuel pressurizing pump" , kas mūsiškai reikštų maždaug "kuro spaudimo pompa varoma vėjo energijos".
Iškart atkrenta vieno vamzdelio dilema.
Man pirma mintis tokia ir buvo kilusi, kad tai siurblys, bet galvojau, kad tai siurblys pumpuojantis patį kurą ir iškart gavau atmesti tokią versiją nes radau tik vieną vamzdelį. O pasirodo čia miniatiūrinis kompresorius sukeliantis spaudimą kuro bake.