Taigi kolegos šitas lėktuvo modelis mane domina labiausiai kaip tuo metu buvęs naujausiais ir moderniausias ,todėl ir noriu kuo tikslesnės informacijos. Bet šiame straipsnyje daug neaiškumo,gal galime bendromis pastangomis tai išsklaidyti.
pirmas toks lepsas :
pirmą kartą pakilo 1939 m. rugsėjo 5 d. (komentras.Tai jau ruduo) Kauno aviacijos dirbtuvės rengėsi pradėti šio lėktuvo serijinę gamybą. 1939 m. pavasarį planuota pagaminti apie 60 tokių mašinų.
Manau yra ir rimtesnių nesutapimų.Ką apie tai manote.
Aš asmeniškai manau, kad nesklandumus greitai išsklaidys stipriai pasikaustę kolegos, nes jie labai smulkūs. Bet be abejonės klaidas reikia taisyti. Klaidų nedaro tik kvailiai ir baliai. Jie klaidų nedaro todėl, kad jie nieko nedaro
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Tai ne klaida, o tiesiog neaiškiai išreikšta mintis. Turėta omenyje 1939 m. pavasarį, netolimos ateities planuose buvo numatyta statyti apie 60 vnt. ANBO VIII.
Kalbant apie klaidas ir netikslumus aš paminėjau kad tai tik pirmas pavyzdys tai nieko rimta bet yra tikrai mano manymu didelių netikslumų.Pateikiau tą pavyzdį taip sakant pradėti kalbą tam kad pamatyti ar tai ką nors domina.Galiu pateikti ir daugiau. Pateikiu antrą cituoju: 16. Greičio rodyklės 450 km/val. Firm. skania su Pilot vamzdeliu, elektra apšildomos 2 antra citata:
Greitis pagal greičio rodyklę pasiektas 480 km/val., t.y. faktinis greitis buvo pasiektas apie 550 km/val. Klausimas kaip pasiektas greitis 480 km/val. kai greičio rdyklė rodo iki 450 km/val. Bent aš nesupratu arba kažkuris skaičius klaidinantis. Bet yra ir dar įdomesnių teiginių .
Patikslinsiu savo mintį matau ,kad neaiškiai pasakiau sakydamas kad yra klaida cituoju: pirmą kartą pakilo 1939 m. rugsėjo 5 d. (komentras.Tai jau ruduo) Kauno aviacijos dirbtuvės rengėsi pradėti šio lėktuvo serijinę gamybą. 1939 m. pavasarį planuota pagaminti apie 60 tokių mašinų.
turiu galvoje kad klaida yra čia: 1939 m. pavasarį manau turi būti : 1940 m. pavasarį
Pilnai gali būti, kad planai buvo paruošti 39m. pavasarį. Manau, kad daugelis tikėjo ANBO-VIII sėkme ,nes visi(iki ANBO-VIII) A. Gustaičio lėktuvai techniniais parametrais ir skridimo savybėmis nebuvo apvylę ,bet ir viršijo lūkesčius.
Dėl 40m. pavasario, nelabai tikiu ,kad tokiu laikotarpiu(įsisiautus APK) lietuviai galėjo ryžtis statyti 60(ar mažiau) lengvųjų bombonešių. Tai mąstyti jie galėjo 39m. ,o ne 40m.
Tada noriu pasidomėti kiek laiko reikia sukurti absoliučiai naujos klasės lėktuvą jį išbandyti ir paruošti gamybą. Pasirodo tam metų nereikia. Tai kažkas nauja.Gal kolegos galite pateikti daugiau tokių supervalstybių pavyzdžių.Bent aš nežinau.
Kiek suprantu dirbtuvių galimybės turėjo tam tikras ribas.Tam pagrysti panaudosiu citatas iš kito straipsio cituoju:
Antrosios žvalgybinių lėktuvų ANBO-41 serijos teko laukti iki 1939 metų. Pirmasis penketukas užbaigtas 1939 m. kovą, 1939 m. gegužės mėnesj jau buvo bandomas ir antrasis ANBO-41 penketukas: Nr.895, 896, 897, 898, 899
Ir susumuojame kad iki 1939m.gegužės mėnesio dirbtuvės buvo užimtos ANBO-41 gamyba.Todėl galvoju ,kad realiai kalbėti apie ANBO -VIII gamybą 39 metų pavasarį nerealu. Iš to darau išvadą kad pirmojo prototipo gamybos pabaiga yra labai suprantama ir reali tik trisdešimt devintų rudenį vėliau seka bandymai ir sprendimas apie masinę gamybą.Taip gaunu 1940 metų pavasarį. Manu kad tai logiška grandinė.Turbūt kai kas pritars kad negali būti priimtas sprendimas pradėti visai naujo tipo gamybą neatlikus bandymų,nes kaip teigiama planas buvo 60 vnt. Pabandykim sumodeliuoti situaciją dėl kažkokių tai priežasčių reikia pakeisti nežymiai konsrukciją ,o gamba jau vyksta .O kad reikėjo smulkmeną pakeisti sužinome lėktuvo bandymo metu.Ka darome ,tuomet gražinam visą seriją atgal kaip dabar TOYOTAS atšaukiame.
Bet aš galvoju kad darbams vadovavo atsakingi žmonės todėl turėjo laikytis elementarios dabų eigos todėl ir tvirtinu ,kad 1940 metų pavasarį.
Bet tebūnie su ta data.Sakykim aš nesupratau straipsnio autoriaus minties.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Kodėl gi ne? Gamyba juk ne konvejerinė - kur reikėtų perstatyti cechą, įrengti linijas, išdėstyti įrangą. Visos technologijos dirbtuvėse jau yra (deja, būtinybė atsižvelgti į dirbtuvių galimybes turėjo gerokai riboti A.Gustaičio konstruktorinę mintį), įranga jau paruošta statant prototipą, kažkokių gilių modifikacijų neplanuojama. Belieka serijinei statybai surinkti keletą papildomų stapelių, ir pirmyn. Juk kurti lėktuvą Gustaitis pradėjo ne 1939 m. pavasarį, kai jau buvo paskelbta, jog reikalinga tokios klasės lėktuvų serija. O pagrindiniams bandymams irgi kelių mėnesių turėjo pakakti - juk nebuvo tokių bandymų programų, kaip dabar reaktyviniams naikintuvams.
Paprasčiau, Nerijau, uždėti baną aladinui, nei reguliariai atsakinėti į jo troliškus klausimus be klaustukų. Nebent jums patinka būti įdarbintiems, jis nepavargs.