Sveiki kolegos esu naujokas vardu tutis Atėjau į šį tinklapį su noru kuo daugiau sužinoti.Ir iškarto pamačiau daug įdomaus .
Labai sudomino nuotraukos fotoalbume ,o konkrečiai Percival Q6. Gal yra kokių nors žinių apie jų įsigijimą,pirkimo tikslą,gal net orentacinė kaina, koks jų likimas po okupacijos.
Gal žinantys galėtų palyginti su dabartine tecnika ,kad būtų galima susidaryti nuomonę.Kas per technika.
O su šiuolaikine technika tikrai būtų įdomu palyginti, šitas lėktuvas atrodo gana šiuolaikiškai, turbūt ir skridimo savybėmis nelabai atsilieka nuo dabartinių panašaus tipo orlaivių.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Sveikas atvykęs tuti. Malonu, kad kažkas patiko. Percival Q6 albumas labai jau "kūdas". Be abejo jau turiu kuo papildyti ir kai prisiruošiu tai padaryti būtinai pranešiu šiame skyriuje.
Tai jeigu kalbant dabartine kalba, tai tiesiog biznio klasės lėktuvas.Tarkim dabartinis atitikmuo būtų mažiausias Gulfstrim.Sakykim nelabailabailabai turtingam verslininkui.
Pavyzdžiui Gulfstream G 150 kodėl jų nepalyginus manau jie visiškai sugretinami.
kad tai verslo klasė rodo ir citata iš straipsnio:
E.Percivalis nusprendė gaminti nedidelį dvimotorį šešiavietį keleivinį lėktuvą, skirtą turtingiems privatiems savininkams bei nedidelėms oro linijoms,
galvoju kad Gulfstream tai ne Boing.Ne ta svorio kategorija
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Nenorėčiau sutikti. Tuo laiku tai buvo normalus keleivinis lėktuvas nedidelėms orinio susisiekimo kompanijoms. Nelabai įmanoma lyginti dviejų skirtingų epochų lėktuvų, vien dėl to, kad jie išoriškai kažkiek panašūs. Jų paskirtis visai kitokia. Percival'is keleivinis lėktuvas ir jį galima (jei išvis galima) prilyginti šiuolaikiniam vidutinio dydžio boeing'ui.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Ir buvo naudojamas - pačio Edgaro Percivalio, barono Philip'o Sassoon'o ar Irako karaliaus. Dabar, pavyzdžiui, Travolta ir Boeing-707 kaip personalinį naudoja Tiesiog, Q6 - optimalus lėktuvėlis užsimezgančiam Lietuvos oriniam susisiekimui. DC-3 ar Ju-52 būtų buvęs gerokai per dideli. Rodos, J.Balčiūnas yra pasakojęs, kaip pokario metais skrido "Aerofloto" reisu Kaunas-Vilnius su... Po-2.
Kiek teko skaityti, tai ir Q - 6 ne visada pilni keleivių skraidė, tai ką kalbėti apie tokių monstrų, kaip Ju - 52 ar DC - 3 atsiperkamumą. O pirkti didelį tik dėl to, kad turėti - per didelė prabanga buvo mūsų mažam kraštui.