Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1313
Kiras rašė ...
Juozas rašė ...
Apie galimybę pralįsti pro tarpą tarp bakų ir stogo, skaičiau, o ne pats išmasčiau (gaila, kad neprisimenu kur). Ten dar buvo paminėta galimybė kišeniniu peiliuku prapjauti liemens drobinę dangą.
Tada galiu pasufleruoti kur. Reiktų atsiversti šios temos pirmą puslapį, žinutė „Lituanikos“ tūpimas vandenyne. Čia mano pamąstymai ir spėliojimai prieš du metus - versija, taip sakant. Nesu nei istorikas, nei aviacijos ekspertas ar superžinovas. Todėl tokie pamąstymai negali būti priimami už šimtaprocentinę tiesą. Rašiau tam, kad sukelti diskusiją. Tada nepavyko, o štai dabar, po dviejų metų diskusija sukasi.
Dėl galimybės išsigelbėti tupiant į jūrą tai mano nuomonė tokia pat skeptiška kaip ir Pauliaus, JG52 ar Pruncės. T.y. čia pavaizduotas variantas yra pats optimistiškiausias, pats idealiausias. Realybėje, tikriausiai būtų daug blogiau: kapotavimas, sparnų lūžimas, kabinos langų išdužimas, lėktuvo panirimas ir tt. O jau po to, kai lėktuvas ar jo nuolaužos bakų keliamosios jėgos veikiami iškiltų į paviršių, vargu ar būtų kam gelbėtis. Nors Sky76v nuoroda apie Byrdo atvejį, rodo, kad būna ir laimingų atvejų.
Kadaise diskutavom apie galimybę tūpti į vandenį. O taip atrodo piloto mėgėjo tūpimas į vandenį. Tiesa, lėktuvas metalinis ir žemasparnis, bet kai ką įsivaizduoti galima: Delfi Time Youtube
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Kadaise taip ir galvojau, kad lėktuvas į vandenį nutūpti negali: ratai nyra į vandenį, lėktuvas kapotuoja, lūžta sparnai (arba bent vienas sparnas), dūžta kabinos langai. Padidėtų tikimybė tūpti ant vandens paviršiaus, jei nebūtų ratų (įtraukiama važiuoklė) - gal pavyktų vandens paviršiumi nuglisuoti (žinoma, jei bangavimas nebūtų didelis). Bet lenko Hausnerio atvejis rodo, jog galimos ir išimtys.