Čia kas, skrydžių vadovas ("dispečeris") nugrybavo ar "Sky team" toks nekantrus? Arba... nutarė rusų sąskaita pataupyti .
Manyčiau kad skrydžių valdymo bokšto nesusipratimas. Vienas dispečeris priimantis besileidžiantį lainerį davė leidimą jam leistis, o kitas, to nežinodamas, arba nesupratęs - davė leidimą tam ant žemės riedėti į pakilimo taką. Arba gavosi tiesiog vėlavimas. Besileidžiantis vėlavo nusileisti, todėl gali ir tas išniro ant tako ne laiku, jam prieš nosį, nes riedėjo į pakilimo taką jis. Na čia tik spėliojimas. Laimei neįvyko katastrofa, kaip 1977 metų kovo 27 dieną Los-Rodeos oro uoste (Kanarų salos) susidūrė du „Pan American“ ir KLM Boeing – 747. Tada žuvo 583 žmonės. Katastrofa įvyko dėl vieno iš pilotų klaidos, bei nesusikalbėjimo su skrydžiū valdymo bokštu, (Prastas ryšis buvo) ir prastas matomumas. O šioje situacijoje matomumas geras, bet mano nuomone gavosi nesusikalbėjimas, tarp pilotų ir skrydžių valdymo bokšto...
atskaitoje įdomiausia, kad lėktuvo savininkas Aviacijos Muziejus ....
Sakyčiau, kad įdomiausia ne tai . O tai, kad kas tik privalėjo būti - nieko nebuvo! : ) Nieko! Tvarka lėktuvo viduje - irgi atitinkama (su visa pagarba V.K.).
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Taip, balandį buvo apiformintas juridinis lėktuvo perregistravimas, ir jis paliktas Panevėžyje paruošti perskridimui į Kauną ir sutvarkyti tokiam perskridimui reikalingus CAA formalumus. Po to būtų vykęs iškilmingas lėktuvo perdavimas. Deja, Maestro pervertino savo jėgas.