Iš istorijos šaltinių žinome, Nepriklausomoje Lietuvoje 1939 metais buvo internuotas "Liuftvafės" lėktuvas Me.109, kaip šio tipo lėktuvas Me.109 dar susijęs su Lietuvos karo aviacija?
Buvo planuojama pirkti Me 109 E-3 Lietuvos karo aviacijai.
Drįsčiau nesutikti. Prototipas nelygu serijiniu būdu gamintam lėktuvui. Kita vertus, visur oficialiai skelbiama, kad MiG`ų konstruktoriai -tai Mikojanas su Gurevičiumi, bet ne Polikarpovas. Priešistorė gal kiek ir susijusi su Polikarpovo KB, bet tik ne su oficialiai serijiniu būdu gamintais ir paženklintais "MiG" vardu lėktuvais.
N. Polikarpovui būnant Vokietijoje su prekybine delegacija, jo du pavaduotojai, Mikojanas ir Gurevičius, įkūrė savo konstruktorių biurą, peviliojo dalį darbuotojų (ką pyragu, ką botagu) ir pasiėmė naikintuvo I-200 projektą. Pagal tai kada buvo įkurtas KB, ir kada apskraidytas prototipas, galima spręsti kokioje stadijije buvo projektas...
Atsiprašau, kad ne visai į temą, bet dar atsakysiu gerbiamam Juozui. Taip, yra tiesos Jūsų žodžiuose (http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-1). Tačiau sutikite, kad Polikarpovą vadinti MiG-1 ir MiG-3 konstruktoriumi būtų kiek per daug. Vat jei kalba būtų apie R-5, Po-2, I-16,... I-200 - tada pilnai sutikčiau. O kas iš ko ir ką nugvelbė - tai atskira tema. S.sąjungoje tokia mada ne retai vyravo, įskainat šaunamųjų ir kitų ginklų gamybą. Manau, pasiaiškinome ir radome bendrą tiesos vardiklį .
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Juozas rašė ...
Tai susiję su pokrypio valdymu susukant sparną.
Kas yra gošeris vis tiek nežinau.
Bet abejoju ar čia yra teisingas tas terminas - "sparno susukimas". Kiek teko anksčiau skaityti apie Raitų lėktuvus - visur būdavo rašoma, kad pokrypis valdomas susukant sparną (rus. скручивание крыла). Nelabai suprasdavau ir įsivaizduodavau, kaip tai įvykdoma. Dabar kai pamačiau Raitų lėktuvo kopiją ir pamačiau, kaip ten viskas veikia, galvoju, kad tai nėra "sparno susukimas". Arba aš kažką klaidingai suprantu.