Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4088
Primenu, kad RYTOJ (lapkričio 30 d.) paskutinė darbų atidavimo diena.
Gruodžio 1 dieną jie bus paskelbti svetainėje, bei išsiųsti vertintojams. Vertinti, komentuoti bus galima ir visiems svetainės lankytojams. Laukite naujienų!
Kiekvieno svetainės nario pareiga perskaityti ir įvertinti konkurso dalyvių darbus. Vertinti reiktų taip: Labiausiai patikęs - 5 Antras - 4 ir t.t. ir trumpi (ar ilgi ) argumentai.
Daugiausiai skaitytojų simpatijų sulaukęs darbas gaus atskirą prizą.
Dabar darbus išsiunčiame vertintojams į Lietuvos Aviacijos Muziejų ir į žurnalo "Aviacijos Pasaulis" redakciją.
Na, teks man pirmajam įvertinti darbus. Tikiuosi po mano įvertinimo "atsibus" ir kiti dalyviai.
5bl. - G.Kačergius - „Lituanikos“ katastrofos priežasčių analizė. Įdomus straipsnis, gera išvadų analizė. Mano manymu, reikėtų kokios nors įžangos ,nes čia iškart "imam jautį už ragų".
4bl. - G.Kačergius - „Lituanikos“ pašovimo versija. Taip pat geras darbas. Gerai išnagrinėti faktai, bet man labiau patiko "Lituanikos" katastrofos priežasčių analizė.
3bl. - J.Pleita - Paulius IR Sakalas. Neblogas darbas, mano manymu reikėjo aiškiau atskirti Šaltenio biografijos faktus.
2bl. - M.Mureika- Lietuvos Aviacija Nepriklausomybės karuose. Turbūt autorius nežinojo, kad ta pačia tema G. RAmoška yra parašęs straipsnį "Plieno Sparnuose".
1bl. - K.Rimšelis - Nuotraukos istorija. Pasakysiu atvirai, suintrigavo. Pateikta įdomiai, viskas paaiškinta,bet, manau, kad tokia tema straipsniui "per skysta" ir negali lygintis su kitais darbais.
2bl. - M.Mureika- Lietuvos Aviacija Nepriklausomybės karuose. Turbūt autorius nežinojo, kad ta pačia tema G. RAmoška yra parašęs straipsnį "Plieno Sparnuose".
Ir kas čia tokio,kad ta pačia tema? Jie yra visai skirtingai parašyti,o ne nupilta nuo jau parašyto
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4088
Nagi, kodėl čia taip tuščia??!
Jei nenorite vertinti balais tuomet bent parašykite kuris darbas patiko labiausiai. Ir trumpus komentarus apie visus darbus.
Mano vertinimas toks:
Įdomiausia tema apie "Sakalą". Atrodo, dar niekur rimčiau neaprašytas lėktuvas. Tiesa, šiek tiek suvelta viskas, labai plačiai aprašytas P.Šaltenis - buvo galima trumpiau, labiau gilinantis į patį lėktuvą, jo istoriją, konstrukciją. Tačiau, autorius apsidraudė ir matant pavadinimą: "Paulius ir Sakalas" nebėra dėl ko prikibti.
Daugiausia darbo ir išminties įdėta Gintauto rašiniuose. Nors kažkokių sensacijų neišvydome, abu darbai verti spaudos dėmesio. Kalbant apie „Lituanikos“ katastrofos priežasčių analizę , tai turbūt pirmą kartą viskas nuo a iki z vienoje vietoje. Nemažiau geras ir pašovimo versijos paneigimas. Puikūs darbai.
Visai patiko M.Mureikos lengvas straipsniukas: Lietuvos Aviacija Nepriklausomybės karuose, rašinys nepretenduoja į mokslinius darbus, greičiau skirtas masėms. Masėms daug platesnėms nei LAM metraščio "Plieno Sparnų" skaitytojų ratas. Pasigedote kažkokių negirdėtų faktų? O iš kur 10-okui juos ištraukti? Parašė santraukėlę ir už tai esame dėkingi.
Paskutinis - K.Rimšelio - Nuotraukos istorija, tema įdomi, verta atskiro tyrinėjimo. Ši nuotraukos istorija tarsi įžanga į pagrindinį darbą, kuris surinktų "klaidas" ir cenzūrą sovietiniuose "Sparnuose", aviacinėse knygose (pradedant, kad ir J.Dovydaičio "Žmogaus Sparnai") jas paskelbtų ir ištaisytų.
2bl. - M.Mureika- Lietuvos Aviacija Nepriklausomybės karuose. Turbūt autorius nežinojo, kad ta pačia tema G. RAmoška yra parašęs straipsnį "Plieno Sparnuose".
Ir kas čia tokio,kad ta pačia tema? Jie yra visai skirtingai parašyti,o ne nupilta nuo jau parašyto
Sakau, kad turbūt nežinojai,kad toks straipsnis yra ir tiek. Atsiprašau, jei įžeidžiau.
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Tikrai "Nuotraukos istorija" - man primena Jono Dovydaičio rašinį, kurį ruošiau sklandytojų svetainei. Sovietiniais laikais cenzūra "nupjaudavo", ką manė esant neskelbtina. Šioje nuotraukoje nupjautas A.Smetona, o J.Garolis paverstas kitu asmeniu. Mano minimame straipsnyje - Lietuvos sklandytojų išvykoje į Ameriką - "nupjautas" Jonas Pyragius. Tokių dalykų buvo ne vienas.