Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Pijus rašė ...
Klėtelės "spAnsoriai"
Čia galima sakyti "pro memoria" visiems: tiek "Lituanikai" (Dariui ir Girėnui), tiek Kauno aerouosto pilotų klubui "Lituanica", tiek "Azotui". Gamybinis susivienijimas "Azotas" buvo iki 1994 metų, o po to - "Achema". Dėl "spansorio" - tai klėtelės statybos laikais -1989 - žodis "sponsorius" Lietuvoje, turbūt, dar nebuvo vartojamas. Matyt todėl ir įsivėlė klaida.
Abejonės kyla ir dėl girtų klėtelės statybininkų. Jei jau "visiškai girti" statė, tai klėtelė turėtų būti seniai sugriuvusi. Gal ta liudininkė matė pabaigtuves, ar kokį nors pavienį atvejį, bet, kaip skoma "šaukštas deguto" įsimena ilgam.
Ko gero Rožansko geležinkelio stoties nuotraukas irgi reikėjo į šią temą sudėti.
Dar toks klausimas Pijui. Kad jau buvo tokia ekskursija - ar nevertėjo apsilankyti Barlineke- Berlinchene ir paieškoti "savanorių darbininkų stovyklos".
Abejonės kyla ir dėl girtų klėtelės statybininkų. Jei jau "visiškai girti" statė, tai klėtelė turėtų būti seniai sugriuvusi. Gal ta liudininkė matė pabaigtuves, ar kokį nors pavienį atvejį, bet, kaip skoma "šaukštas deguto" įsimena ilgam.
Dar toks klausimas Pijui. Kad jau buvo tokia ekskursija - ar nevertėjo apsilankyti Barlineke- Berlinchene ir paieškoti "savanorių darbininkų stovyklos".
Na, ta pati moteriškė sakė, kad klėtelė yra kryptelėjusi ir greitai reiks remonto. Na, specialiai pakrypimo taškų ir remontuotinų dalykų neieškojau. Išoriškai klėtelė atrodo tikrai neblogai, stogas - naujas.
Dėl Berlincheno (Barlineko). Deja, laiko ištekliai buvo riboti, teko rinktis prioritetus. Berlincheną palikau ateičiai, tikrai jo neužmiršau. Per tris dienas reikėjo aplankyti ir Soldiną, Poznanę, Berlyną, Varšuvą, tai laiko tikrai nebuvo daug.
O pačiam, Gintautai, didžiulė padėka už nuostabų "Lituanicos" straipsnių ciklą. Straipsniai buvo puikiausi šaltiniai prisimenant ir dar kartą pasigilinant į paskutines lakūnų minutes Berlincheno trikampyje. Tai leido į viską katastrofos vietoje pažvelgti kur kas įdomiau