Diskusijos

Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2009 Geg 02 d., 16:26
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Kadangi išlindo toks toks "pletkas" sukūriau atskirą temą ir mėginsime sužinoti daugiau. Pasigirdo kalbų, kad rengiamasi statyti ANBO 51.
Maloniai kviečiame pasidalinti savo žiniomis apie šį projektą.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Rgs 07 d., 21:52
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Niekas nieko nerašo, tad pabandysiu tęsti diskusiją toliau pats

Taigi, Anbuką statyti ketina Lietuvos Aviacijos Muziejus. Idėja sveikintina. Tikimės, kad tai netaps eiliniu Anbo statymu.
Pasiklausius LAM direktoriaus p. R.Jankausko peršasi mintis, kad kartelė iškelta kiek per aukštai.
Net ir turint kalną pinigų, lėktuvai iš jų patys nesidaro...
Mano galva, visiškai nepagrįstai ir per greitai atmesta šiuolaikinio variklio pritaikymo galimybė. (Jį paslepiant, o imitaciją panaudojant kaip radiatorius ir pnš. ) Variklio garsą galima "patiuninguoti" išmetimo sistemos pagalba.
Arba, nerviūros. Ar tikslinga jas gaminti tokias kokios buvo ir sunaudoti kalną aviacinės faneros, užuot darius jas fermines iš lystelių. Juk galutinis rezultatas tas pats, tik daug mažesniais kaštais.
Abejoju, ar kas nors statydamas Anbo IV repliką liemenį kniedytų kaip originalas kad buvo... Suvirintų iš plieno vamzdelių ir išvaizda nuo to nei kiek nenukentėtų. Manau svarbiausia išlaikyti autentiką ten kur matosi.
Šiaip neabejoju, kad visus pradinius planus pakoreguos pats laikas, statymo eigoje. Visada taip būna statant mėgėjiškas konstrukcijas (arba statant rimtas konstrukcijas mėgėjiškai)

Laukiu jūsų nuomonių.
Į viršų
Paulius
2009 Rgs 07 d., 23:01
Paulius
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: 2008 Lap 07 d., 16:30
Pranešimų: 122
Nerijau, paskaityk 6 "Plieno Sparnų" numeryje esantį aviacijos istorinio saugojimo terminų žodynėlį . Kiek supratau iš susitikimo metu vykusio pokalbio, muziejus nori statyti ne lėktuvo repliką, o kopiją (kiek įmanoma tokią pastatyti pagal turimus duomenis). Mano manymu, kuo autentiškiau statytas lėktuvas, tuo jis vertingesnis, net jeigu bus neskrendantis. Tačiau čia iškyla problema dėl variklio: jei nebus gautas originalus variklis, pastatytas lėktuvas automatiškai neteks didelės dalies autentiškumo.

Tokiu atveju (čia tik mano mintys, niekam nieko neperšu) geriau būtų statyti skrendantį lėktuvą, su daugiau ar mažiau panašiu į originalą varikliu. Tada jau būtų nebesvarbi vidinė sandara, tik išorinis panašumas, kadangi pagrindinė tokio lėktuvo funkcija - imituoti fizines pirmtako sąvybes.

Taigi, visų pirma reikėtų išsikelti konkrečią būsimo projekto viziją, o tai lengviausia padaryti turint variklį. Kitaip sakant pagal Jurgį ir kepurė .

Dar norėčiau išsakyti savo nuomonę apie sumažintas lėktuvų replikas.
Manau, kad tokius lėktuvus statyti išvis nelabai verta. Jei norima tokią repliką demonstruoti kokių nors aviacijos švenčių metu, jau geriau statyti solidaus dydžio radijovaldomą modelį (puikus pavyzdys svetainės nario Flyer sklandytuvo modelis). Manau toks modelis atrodytų ne prasčiau už tikrą lėktuvą. Be to žymiai pigesnis ir paprastesnis pastatyti ir eksploatuoti.
Be abejo pavieniai entuziastai gali statyti kokias tik nori replikas, bet tik ne muziejus.

Taigi tokia mano nuomonė šiuo klausimu, (šiaip labiau norėčiau matyti padangę raižantį trečiuką nei penktuką ) , tikiuosi geresnę ar prastesnę kopiją visgi teks išvysti.

[ Redaguota 2009 Rgs 07 d., 23:06 ]
Į viršų
sky76v
2009 Rgs 08 d., 10:59
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Pagal tą žodynėlį atstatymai skirstomi į replikas ir reprodukcijas. Deja, reprodukcijai išlikę per maža duomenų, taigi bus stengiamasi pastatyti kiek įmanoma žinomas detales atkartojančią repliką.
Originalaus variklio tikrai nebus ieškoma (bent šiam atstaymui) - pasirinktas pagal matmenis ir charakteristikas pakankamai panašus šiuo metu gaminamas žvaigždinis varikliukas.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Rgs 08 d., 21:21
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Labai jau tie šiuolaikiniai motorai nesenoviški
Į viršų
sky76v
2009 Rgs 08 d., 22:47
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Kodėl?
Pavyzdžiui, vienas iš kandidatų: http://www.rotecradialengines.com/specs.htm
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Rgs 08 d., 23:13
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Na tikrai gražiai žiūrisi motoriukas. Įdomu kokia apytikslė kaina?

[ Redaguota 2009 Rgs 08 d., 23:14 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Lie 25 d., 20:28
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
sky76v rašė ...

Kodėl?
Pavyzdžiui, vienas iš kandidatų: http://www.rotecradialengines.com/specs.htm


Pasidomėjau "kandidato" kaina. Be atplukdymo iš Australijos, kaina - apie 85 tūkst. litų. Tiesa, ši informacija ne iš gamintojo.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook