Karo aviacijos mokyklos puskarininkių klasės lakūnų skyriaus mokiniai lakūnai. 1936 m.pavasaris. Aukštoji Freda. Prie medinio mokyklos pastato sėdi i kairės: L.Juozėnas, Lapienis (lakūno P.Lapienio brolis - mokyklos nebaigė), A.Keršys, J.Nečionis. Stovi: J.Celiešius, K.Butkus, J.Dambrava, Norkus (nebaigė), J.Dovydaitis (laipsnis nesuteiktas), K.Mankus, A.Morkus, A.Kurtinaitis, A.Palskys, A.Eidukonis, P.Kasperiūnas.
1936 m. pavasarį mokiniai lakūnai pradėjo mokytis aukštojo pilotažo Karo Aviacijos dirbtuvėse pagamintu lėktuvu Fok.D VII borto Nr.37. Aerodrome, prie Mokomosios grupės angaro (KAM trob.Nr.14) į lėktuvą lipa mok.lak. Antanas Keršys. Už lėktuvo stovi J.Celiešius ir A.Eidukonis.
Grupė mokinių lakūnų prie naikintuvo Foker D-VII. Iš kairės - A.Keršys, A.Eidukonis, K.Klimas, L.Juozėnas, A.Žadeikis, J.Dambrava, A.Morkevičius. 1936 m. gegužės 21 d.
Mokiniai lakūnai aerodrome po lėktuvo sparnu. Iš kairės - P.Kasperiūnas, A.Eidukonis, A.Keršys, K.Klimas, L.Juozėnas, A.Žadeikis, J.Celiešius, J.Dambrava, A.Morkevičius. 1936 m. gegužės 21 d.
Na taip, kad sudaužė paskutinį Šmolika nuopelnu nepavadinsi, bet ko tik nepasitaiko lakūnams mokiniams. Be to šios nelaimės priežastis ne lakūno kaltė, o lėktuvo gedimas - nulūžę kojiniai vairai.