Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
KĘSTUTIS A. rašė ...
Ant pagaminto Kaune priekyje nėra rato,o ant vokiško yra,įdomu kodėl.
Neabejoju, kad kažkur yra tai parašyta, bet reikia ieškoti... Kęstuti, juk žinai, kad rimti lakūnai skraido tik su klasikine schema, o priekinis ratukas tik žiopliams. O jei rimtai tai googlinėjant teko matyti ir tokių ir tokių. Matyt tas priekinis ratukas nevaidina didelio vaidmens, tupiama kaip su uodeginiu, ant žemės lėktuvo padėtis irgi nosim į viršų. Galbūt tas priekinis ratas labiau buvo reikalingas kuomet tebuvo prasta aerodromų būklė, tarkim, tupiant įklimpus pagrindinei važiuoklei tas ratas apsaugojo nuo kapotavimo ar pnš. Na, o mūsiškiai po 1926 m. aerodromo renovacijos balų nebesibaimino, o ir skristi toliau Kauno manykim neketino. Dar variantas - naudojant kiek kitokius motorus galbūt kažkiek keičiasi centruotė. Tai irgi lemia būti ar nebūti tam priekiniui ratukui. Dar labiau centruotę gali įtakoti lėktuvo priekyje esančioje gondoloje įmontuota ginkluotė. Čia mano tokie išmastymai, kaip yra iš tikrųjų - kolkas dar nežinau.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Priekinis ratas - prieš kapotavimą. Kai kurie kiti I pasaulinio karo modeliai turėdavo priekyje pavažą. Gruntiniuose aerodromuose tai aktualu. Kad tai virstų modernia trirate važiuokle - reikėtų atgal patraukti pagrindinius ratus ir pakeisti lėktuvo važiuoklės kojų aukštį
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Nerijus Korbutas rašė ...
Iškilo klausimas. G.Ramoškos parengtame sąraše Lėktuvai, pagaminti Kaune Friedrichshafen'as nurodomas kaip numeris 23, tačiau fotografijose aiškiai matome, kad ant borto išraitytas Nr.21, kaip čia yra ?
Kas sekėte temą matėte, kad svetainėje yrastraipsnis apie šį lėktuvą. Tačiau, jis toli gražu ne toks kokio norėtume mes. Jame net nei vienu žodžiu neužsimenama apie 1927 m. statybą. Tad kreipiuosi į svetainės narius - gal kas sutiktų parašyti kažkiek išsamesnį straipsnelį, juolab kad yra iškalbingų lietuviškojo milžino fotografijų, yra net knyga skirta konkrečiai lėktuvui Friedrichshafen G.IIIa. Tokį straipsniuką išspausdintumėm ne tik mes, bet ir "Aviacijos Pasaulis", tikrai žinau, kad apie jį dar nebuvo rašyta. Tikrai laukiame svetainės narių paramos rašant, toliau renkant informaciją apie šį neeilinį lėktuvą. Ir aišku netik šį.
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1314
Kaip sakė Gytis - matyt nebuvo suderinta rašant numerį ant lėktuvo ir registruojant dokumentuose. Todėl dokumentuose 21 numeris atiteko Albatrosui C.III, o Fr.G.IIIa užrašytas 23 numeriu.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Patarlė byloja: skola ne žaizda - neužgis. Tad grąžiname iš praėjusio mėnesio likusios "skolos" dalį - Friedrichshafen G.IIIa brėžinį, kurį parengė Nerijus Baublys. Papildymą rasite pagrindiniame Friedrichshafen G.IIIa puslapyje