Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Žinome, kad pirmasis Friedrichshafen G.IIIa į Lietuvą pateko kartu su kitu iš bermontininkų atimtu grobiu. Jis buvo nepilnos komplektacijos. Antrasis milžinas atsirado Lietuvoje dar įdomesniu keliu - be leidimo skridęs per Lietuvą pašautas, vėliau konfiskuotas ir atitekęs Karo aviacijai. Ateity numatytos keli straipsniai ta tema, bet šiandien mane domina ne tai.
Žiūrint G.Ramoškos sudarytą sąrašą Lėktuvai, pagaminti Kaune į akis krenta vienas įrašas: Eil.nr. 24. Fr G.IIIa Nr.23 Pirmo skridimo data: 1927.08. Kažkaip nieko neteko girdėti apie 1927 m. pastatytą Friedrichshafeną, kokiam galui 1927m. statyti tokį lėktuvą? Koks jo likimas?
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48 Pranešimų: 1315
Nors, Fr.G.IIIa pirmas skridimas - 1927 m. rugpjūtį, o ANBO-II - lapkritį, bet gal ir ginčas, ar statyti jau įprastos technologijos užsieninius, ar modernius savus - galėjo turėt įtakos. Galėjo būt statomas turint minty lakūnų praktiką su dideliais daugiamotoriais lėktuvais ir Karo aviacios reprezentaciją šventėse. Bet savaime suprantama, kad tuo metu jau buvo anachronizmas.
Teisingai sako p. Saulius. Buvo du Fr. G III ,vieną sudaužė Gustaitis 1923m. ,o kitas buvo pastatytas 27m. pagal Bliumentalio norus Per pirmąjį skridimą labai vibravo lėktuvo varikliai ir jis buvo grąžintas į dirbtuves. Vėliau trūkumai pašalinti ,bet Fr. nebeskraidė.
Vėliau mokiniai- lakūnai, kurie tingėdavo dirbti darbus (plaut lėktuvus ir pnš.) mėgodavo Friedrichshafen G.III viduje - vietos gi daug ,o kitiems mokiniams ,tai nelabai patikdavo...
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Ačiū už atsakymus. Dėl miegojimo: man teko skaityti, kad miegot pamokų metu mėgdavo Anelisės liemeny... O egio originalumas neišmatuojamas... Pamanyk tu man - taikinys. Reiks pasižymėt. Metų gale surengsim originaliausio, juokingiausio, protingiausio ir kitokio -iausio atsakymo konkursą...