Taigi, ir čia su vežimėliu ir stabdžių sistema kaip ir baigta, į vietas suklijuoti ratai, pritvirtintas vežimėlis ir važiuoklė kaip ir baigta. Toliau prasidės pavaros detalės, o čia jau bus ką veikti
Kad ir kaip keistai atrodytų, bet "kulisiniai" darbai prasidėjo abiejuose mano daromuose lietuviškuose garvežiuose vienu metu Šiam sekėsi labiau, negu mažesniems garvežiukams - jam jau padaryta nemaža detalių dalis, bet triskart tiek dar liko:
Taigi, su važiuokle kaip ir baigta. Jei dar kas liko, tai tik smulkmenos ateityje. Ir pradėjau daryti garo katilą. Jei 1:45 masteliui bekarkasinis jo suklijavimo būdas ir tiko (tik priekyje ir gale špantai), tai 1:25 toks variantas netiko. Teko pasigaminti išilginį karkasą, kuriame per katilo sustiprinimų juostų vietas įklijuoti apvalūs trys špantai bei tarp jų iš abiejų centrinio karkaso pusių - dar po 4 horizontalius karkasus. Tiesa, teko truputį visą karkasą apšlifuoti - nenorėjo tilpti į katilo apkalą. Katilas nuotraukose tik uždėtas, nepriklijuotas.