Taigi, toliau buvo dirbama su padangomis. Priklijuori protektoriaus pagrindai ir šoniniai "karkaso" žiedai, pasidaryti iš 1 mm storio kartono. Leidinyje jų nebuvo.
Toliau dirbta su ratais, tiksliau - vienu ratu. Priklijuoti padangos šonai ir pradėtas pjaustinėti ir klijuoti protektorius. Čia - ne "Zilas" ir protektorius sudėtingesnis, ir ratų daugiau...
Taigi, ilgokai čia nieko (kaip ir kitose temose) nerašiau, kadangi buvau likęs ir be fotoaparato, ir be kompiuterio - abu vienu metu išėjo "amžino poilsio". Bet darbai nestovėjo. Toliau dirbta su padangomis ir jų protektoriais:
Taigi, baigiau vieno rato protektorių ir, nusibodus klijuoti "kaladėles", pradėjau daryti ratų diskus - priekinius kaip ir baigiau, tik varžtų trūksta:
Taigi, vieną priekinį ratą jau beveik baigiau. Ratams buvo pasidaryta papildomų detalių, kurios nenumatytos leidinyje - rato stebulės šoninės detalės. Lygtai rebordos jos vadinasi... Taip pat jau pasidariau diską atsarginiam ir antram priekiniam ratui bei vieną padangą nudažiau ir surinkau visą ratą, trūksta tik tvirtinimo varžtų.
Taigi, priekiniai ratai jau savo vietose, tik dar kartą reikės protektorių padažyti. Atsarginio rato protektorius taip pat jau įpusėtas. Ir taip dabar atrodo rėmas su pora ratų.
Toliau dirbau su ratų protektoriais, kurie jau pradeda nusibosti. Darbo paįvairinimui ėmiausi tolimesnių detalių - variklio. Toliau taip ir bus: kol užteks kantrybės (bet ne mažiau, kaip vienas ratas), klijuosiu protektorius, kai kantrybė trūks - kitas detales