Prakeiktas karantinas... :evil: :evil: :evil: Atrodo, laiko - marios, o darbinės nuotaikos - šnipštas. Taigi, ką pavyko nuveikti per tą laikotarpį, kai dirbu namuose. Pavijau ankstesnį modelio lygį ir pirmoje nuotraukoje puikiai matosi, kokie šių modelių skirtumai: Pabaigiau amortizatorius ir važiuoklę (be ratų), bet ją dar reikės truputį derinti. Centroplanas įšįkart sutapo vos ne idealiai - reikėjo tik kokius penkis kartus brūkštelėti šlifavimo kaladėle aplink nerviūras. Standartinis iš leidinio sparnigalio karkasas, kurį papildysiu iki pilno nerviūrų skaičiaus. Trūkstamų tarpinių nerviūrų gamyba briketo metosu, kai turima pirma ir paskutinė nerviūra, o kitos padaromos apšlifuojant apytiksliai išpjautas ir į briketą suklijuotas tarpines nerviūras. Suklijuojama mažais klijų taškeliais dviejose vietose, nes paskui reikia išskaidyti. Ir gatavas dešiniojo sparnigalio karkasas, tik dar truputį pašlifuoti reikės. Galinėje sparno dalyje esantys sustiprinimai pasidaryti pagal priekinės dalies sustiprinimą savarankiškai.
Taigi, toliau rankiojau karkasą ir dar nepabaigiau. Jis tik suvertas ant pagaliukų, bet nesuklijuotas (turiu galvoje, kad sparnigaliai nepriklijuoti prie centroplano:
Taigi, beveik baigiau apklijuoti sparną - liko neapklijuotas tik vienas sparnigalis. Teko truputį apšlifuoti visą karkasą, nes dangos apie 1 - 1,5 mm buvo per trumpos. Bet galutinis vaizdas gavosi visai geras. Sparnas tik uždėtas ant liemens.
Taigi, "Anbuko" sparno apklijavimą pabaigiau ir pradėjau jį montuoti į vietą. Pirmiausiai surinkau centrinius ramsčius, kurie, kaip ir kiti spyriai bei ramsčiai projekte buvo "sidabriniai", bet pagal nuotraukas aiškiai matosi, kad jie turėjo būti juodi. Ir prie tų ramsčių priklijavau sparną. Kol kas konstrukcija labai silpnai atrodo ir tikrai nėra iš tvirtųjų. Bet dar laukia pagrindiniai spyriai. Tik dabar truputį šis lėktuvas pristabdytas - vasara ir dar karantinas. Laisvalaikio centre nelabai ką galima dirbti
Taigi, pabaigiau spyrius ir liko tik nepilnas lapas detalių. Su spyriais buvo truputis problemų - kai kurie buvo per trumpi arba jų sujungimo būdas buvo labai nepatvarus.Teko pailginti kai kuriuos spyrius, kad visi sujungimai sutvirtėtų. Be to, manau visus spyrius perdažyti.
Eleronų ir skydelių gamybos technologiją truputį pakeičiau - vietoj kartoninio karkaso padariau vientisą iš balzos. Taip lengviau išgauti drobės prasėdimo efektą ir nereikia daryti papildomai kartoninių nerviūrų, kurių čia duota tik po keturias, kai reikia eleronams 10, skydeliams 11. Ir jos - ne vienodo ilgio. Taip pat pakeičiau jų tvirtinimą prie sparno lonžerono: vietoj priklijavimo "ant briaunos", padariau vielinius kaiščius, kuriuos įleidau į sparno, eleronų ir skydelių konstrukcijas.