Taigi, toliau dirbau su varikliu, kurio "žurnalinę' dalį kaip ir baigiau.Iš jos liko prie kolektoriaus prijungti išmetimo vamzdžius. Bet manau truputį tobulinti variklį pagal "Plieno sparnus". Kas iš to išeis, pamatysim
Taigi, su varikliu baigiau ir pritvirtinau jį liemens priekyje. Taip pat pravesti išmetimo vamzdžiai, padaryti kabinų kraštų paminkštinimai ir vėjosaugiai.
Taigi, sukonstruotas iš naujo radiatorius. Toks, koks buvo nubraižytas komplekte,man netiko, kadangi tai buvo paptasta dėžutė užapvalintais kampais ir pridėtais pora vamzdelių "blynų". Kaip matyti iš nuotraukų, jau pradėta daryti ir važiuoklė, tik ir ji man neįtiko - kažkodėl ji visa dažyta žydrai, nors pagal nuotraukas, kurių nemažai yra šios svetainės fotoalbume, beveik visur visa ji - juoda. Tik kai kurių egzempliorių amortizatoriai - sidabrinės spalvos. Teks dažyti...
Taip... Jau buvau užsiminęs, kad bus daromas antras šio modelio dublis, bet negalvojau, kad tai atsitiks dėl išklotinių atsispausdinimo klaidos. Nepažiūrėjau į nustatymus ir man visas datales spausdintuvas paslaugiai "iškepė" per mažas... Tik karkaso detalės buvo išspausdintos normalesnio dydžio. Taigi, dėl to ir gavosi nemaži prišlifavimai. O, kai prireikė "užtempti" sparno dangą ant karkaso, yla išlindo iš maišo visu probleminiu dydžiu - pagal perimetrą dangos trūko apie 10 - 12 mm. Tada buvo pamatuotas visas sparno dangų ilgis pagal mostą. "ANBO-IV" mostas 1:33 masteliu turi būti lygiai 400 mm. Man gavosi 375... Taigi, modelis "išskrido" į šiukšlinę ir, pasikonsultavus su labiau išmanančiais žmonėmis, paaiškėjo, kaip reikia spausdinti iš PDF failų, kokias programas ir spausdintuvo nustatymus naudoti, išsispausdinau naujas detales. Jas pamatavau - dabar viskas gerai. Taigi, modelis vėl bus renkamas iš pradžių ir, kol nepasivysiu, čia nieko naujo nebus.