Tolokai. Sunkoka surinkti medžiagą. Tarpukario liudininkų nelikę, o iš pokario laikotarpio gana padriki prisiminimai. Bet pabandysim kažką sukurpti. Bus kažkiek naujienų ir galerijoje. Senų nuotraukų kartoti neketinu, kam įdomu - visasda susiras, o dabartinius vaizdus pasistengsiu pagal galimybes užfiksuoti. Bus galimybė palyginti.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Pirma foto tai fantastiškai graži, reiktų iššifruoti kas per lėktuvai gaminami/remontuojami.
O apatinę turiu jau senokai, bet kažkaip abejoju, kad čia Lietuva. Nors data užrašyta ta pati, tačiau du nauji LVG. C.VI ... Kažkas nesiriša, žmogus irgi nematytas. Juozai sakyk ar dirbtuvėse yra/buvo tokios konstrukcijos stogas, kurio fragmentai matosi?
Pirmoje nuotraukoje kairėje - "Albatrosų" sparnai. Panašu, kad B II. Antroje nuotraukoje ne Karo aviacijos dirbtuvės. Dirbtuvės turėjo lubas su atviromis sijomis (lubų lentos ant sijų). Nuotraukoje, kur nufotografuota Dobi III liemens gamyba, jos gerai matomos. Dabar sijos apkaltos lentomis iš apačios, todėl jų nesimato. Vienoje mano nuotraukoje labai gerai matosi lubų lentos.
Pirmoje nuotraukoje priekyje berods du Fokeriai ir Fiatas.
O apatinę turiu jau senokai, bet kažkaip abejoju, kad čia Lietuva.
Kažin ar galėjo lėktuvo sparnas lietuvišku žymėjimu atsidurti kitoje šalyje, nuotrauka gali būti daryta kokiam angare, 1929 m. buvo pagaminti keli LVG. C.VI lėktuvai
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Jau galvojau, kad niekam taip ir neužklius kryžius ant sparno. Dėkui Pauliau už pastabumą. O 1929-30 m. buvo pagamintos net 4 "elfogės". Bet žmogus ir patalpa vistiek neaiškios.
Kryžius ant sparno užkliuvo ir man. Tačiau labai panašų ženklą turėjo viena aviacijos bendrovė. Ten du kryžiai vienas virš kito. Tarpas tarp kryžių labai mažas. Nors nuotraukoje jo nematyti. A. Gamziuko ir G. Ramoškos albume "Lietuvos karinė aviacija 1919-1940", 144 puslapyje 128-toje nuotraukoje vienas iš dviejų lėktuvų (Junkers F-13) pažymėtas minėtais ženklais. Dėl patalpos. Lėktuvai galėjo būti išardyti, nuvežti į angarą, ir ten surinkti. Stogo konstrukcija būdinga angarams. Lėktuvai gamybos metu taip nesustatomi. Toks lėktuvų sustatymas būdingas sandėliavimui, o ne gamybai (liemenys vienas prie kiti, beveik nėra tarpo praeiti, sparnas taip pat šalia). Greičiausiai čia arba angaras, arba sandėlys.