Taigi, "Rumpler" - iai juda toliau. Dar keli variklio vaizdeliai. Pradėta uodegos plokštumų gamyba. Čia viskas kaip ir OK, bet manau, kad plokštumų sujungimą su liemeniu reikėjo sutvirtinti, ką ir padariau - įklijavau porą vielučių. Taip pat 0,25 mm popieriumi "išryškinau" nerviūras. Tai padėjo išgauti audeklo prasėdimą tarp nerviūrų. Tiesa, nuotraukose tai nelabai matosi. Taip pat padariau vėjosaugį. Ignas taip pat nesėdėjo sudėjęs rankas - įrenginėjo kabinas pagal "pilną programą" - su visais valdymo trosais ir kitomis smulkmenomis.
Taigi, Ignas klijavo variklį, kurio sudėtingiausias dalykas buvo fuchtelis (išmetimo vamzdis). Jis suklijuotas iš 2 mm diametro lydmetalio ir popieriaus. Kaip šablonas panaudotas plastilinas. Dar truputį reikės glaistyti viršutinę vamzdžio dalį, bet tai - smulkmena. Na, o aš toliau dirbau su uodegos plokštumomis ir aukščio vairais. Kilio ir liemens sujungimą taip pat sustiprinau dvejetu vielos galiukų. Spyriai dar nedažyti.
Taigi, aš jau pabaigiau su uodega. Pradėjau daryti važiuoklę. Kojas ir ašį kaip ir pabaigiau. Įpusėjau ratus. Tiesa, juos storinau 1 mm daugiau, negu buvo nurodyta leidinyje. Reikėjo tik 2,5 mm, mano gavosi 3,5 mm. Tai labiau atitinka realybę - juk negali lėktuvo, kad ir nelabai sunkaus, ratai būti tik 78 mm storio... Ignas jau apklijavo liemenį, bet dar gaus keliose vietose naikinti skyles (labai nedideles), taip pat jau baigė ir įtvirtino variklį. Poroje nuotraukų matytti abu drauge. Paskutinė nuotrauka rodo "fuchtelių" skirtumus
Taigi, baigiau su važiuokle: padaryti ir sumontuoti ratai, pravestos atotampos, padarytas ir sumontuotas stabdys. Pabandžiau padaryti ir talrepus - tiesa, be varžtų ir juos dar reikia nudažyti. Taip pat padarytas ir įtvirtintas galinis važiuoklės ramstis. Ignas taip pat nemiegojo, nors jam nemažai laiko atėmė vargai prieš rugsėjo 1, bet vaikis sutvarkė viršutinių dangų skyles ir nelygumus ir pradėjo daryti stabilizatorius. Paskutinėje nuotraukoje abu kartu.
Kadangi dėl būrelio komplektavimo turėjau nedaug laiko, tai ir pajudėta nedaug. Sūnus dėl mokslo metų pradžios šurmulio taip pat nedaug padarė - gimnazistas juk Aš surinkau abiejų apatinio sparno konsolių karkasus iš lazeriu pjauto rinkinio. Taigi, vaizdas daug geresnis, negu "Stipa" Caproni, kur nerviūras pjausčiau rankiniu būdu. Toliau "skuduriasparniams" naudosiu tik "lazerinius" karkasus. Kairįjį sparnigalį jau ir "audeklu" uždengiau. Sparnuose įtvirtinau kilputes atotampoms, padarytas iš 0,2 mm varinės vielutės. Jos nebuvo numatytos leidinyje. Keli mano modelio bendri vaizdai. Igno "Rumpleris" jau "apsiplunksnavo" (bent jau uodegos dalyje). Paskutinėje nuotraukoje - taip jie abu atrodo dabar