Čia su sūnumi sumanėme tokį nedidelį bendrą darbelį - padaryti abu Stanislaw Šliwinski išleistus "Rumpler C.I" modelius. Aš darysiu lietuvišką, sūnus - lenkišką. Čia pristatau abu žurnalis: lietuviškas "Wektor" Nr. 23 ir lenkiškas - "Wektor" Nr. 4.: Na, ir mano startas - vidinį liemens karkasą paryškinau 1 mm storio juodu kartonu. Sūnus startuos truputį vėliau. Beje, abu įsigijome lazeriu pjautus pastorinimo detalių rinkinius, nes iš Caproni "Stipa" sparno surinkimo patirties pasidarė aišku, kad šie aksesuarai lėktuvuose tikrai palengvina ir pagreitina darbą. Be to, tame rinkinyje yra dar ir kitų detalių, kurios labai pagyvins bendrą modelių vaizdą - radiarorių grotelės ir kt.
"Jotvingį" turiu baigti per vasarą - rugsėjo mėnesį. Tai kad reikia kažką stabdyti. "Rumpleris" ir kitas "kartonas" - tik poilsiniai modeliai, kuriais užsiimu 45 - 60 min darbų pabaigoje.
Taigi, dirbau kabinų viduje ir nemažai padariau: įrengta prietaisų lenta, apatinio sparno lonžeronai iš 1 mm varinės vielos ir beveik baigtas kuro bakas: Sūnus dar nestartavo.
Taigi, palengva užbaigiau darbus kabinoje - ten atsirado piloto krėslas su diržais ir žvalgo kulkosvaidžio turelė. Tiesa, kulkosvaidžio ant jos nebus - lietuviški, greičiausiai, jų neturėjo, nes buvo naudoti tik pilotų mokymui. Taip pat pradėjau daryti "Rumplerio" "širdį" - variklį. Ir bendras vaizdelis:
Taigi, toliau dirbau su varikliu ir jį beveik pabaigiau. Tiesa, vienas neatitikimas jau surastas. Leidykla "Wektor" siūlo "lietuviui" daryti štai tolį kaminėlį - "fuchtelį": Bet, žiūrint į nuotrauką, aiškia matosi, kad šis daiktas yra kiek kitokios konstrukcijos. Teko pasiieškoti brėžinių ir perdaryti kaminą. Taip pat popierines "spyruokles" pakeičiau "tikromis" iš 0,15 mm varinės vielos suvyniotomis. Beje, sūnus jau taip pat startavo su savo "lenku". Tiesa, padarė dar nedaug, bet kokybiškai.
Taigi, savo "Rumpleriui" jau pabaigiau variklį ir apklijavau liemenį išorinėmis dangomis. Tiesa, priekinio kapoto dar trūksta. Beje, teko truputį viršutines sujungimo brieunas pašlifuoti - viršutinės dangos buvo per plačios - ir dar nepadažiau nušlifuotų vietų. Ignas taip pat "nemiegojo" - surinko visą karkasą ir jau pradėjo įrenginėti kabiną.