Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Kiti klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lėktuvų techninis susidėvėjimas
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Mindaugas
2015 Rgs 22 d., 12:37
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 464
Prieš pora metų pradėjau rinkti informaciją apie 7-ąją eskadrilę. 1938 m. įkūrus eskadrilę ji buvo apginkluota Fiat CR. 20 naikintuvas. Tuomet tai jau buvo gerokai senstelėjusi technika. Man berenkant informacija kilo klausimas - kaip vertinamas lėktuvų nusidėvėjimas? Pagaminimo metai? Ore išbūtas laikas? Padarytų pakilimų/nutūpimų skaičius? Ar remontų skaičius? Kurie duomenys geriausiais iliustruoja lėktuvo nusidėvėjimą tarpukariu?
Į viršų
JG52
2015 Rgs 22 d., 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Ore išbūtas laikas. Taip vadinamas "resursas".
Į viršų
Mindaugas
2015 Rgs 22 d., 13:11
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 464
Ar vieno duomens (išbūto laiko) pilnai pakanka įvertinti nusidėvėjimą? Pavyko rasti šiek tiek daugiau duomenų apie eskadrilės lėktuvus, bandysiu panaudoti ir juos. Vidutiniškai vienas Fiat`as ore iki 1938 m. pavasario buvo išbuvęs apie 409 val., o iš 8 lėktuvų 5 lėktuvai ore buvo išbuvę beveik po 500 val. Visi bent kartą remontuoti, visi padarę nemažiau kaip po 700 pakilimų/nutūpimų.

Kyla klausimas dėl resurso: radau duomenis tik apie lėktuvo resursus, nėr duomenų (visai nėra, o gal tik neradau) apie variklio resursus. Variklio ir lėktuvo resursas skaičiuojamas atskirai?

Gal kam yra teko rasti duomenis apie Fiat CR. 20 resursą?
Į viršų
JG52
2015 Rgs 22 d., 14:20
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Negaliu tvirtinti 100 proc., bet variklio resursas skaičiuojamas atskirai. Juk variklis gali būti keistas dėl gedimo, išnaudoto resurso ar kt. Ir nemanau, kad tik tuo (varikliu ir pačiu planeriu) viskas ir apsiriboja. Greičiausiai atskiros dalys turi savo gyvavimo amžių (stabdžiai, propeleris, vairų mazgai,....).
Į viršų
Mindaugas
2015 Rgs 22 d., 14:44
Mindaugas

Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 17:06
Pranešimų: 464
Apie tai buvau pagalvojęs, kad pagrindiniai mazgai ir dalys turės savo resursu, tačiau nesitikiu rasti tokius duomenis archyve.
Apie tai buvau pagalvojęs, kad pagrindiniai mazgai ir dalys turės savo resursus, tačiau nesitikiu rasti tokius duomenis archyve. Vis dėlto duomenys paprastai būna fragmentiški ir tenka kliautis, tuo ką pavyko rasti.

Paprastai Lietuvoje istoriniuose darbuose siekiant įvertinti aviacijos pasirengimą apsiribojama lėktuvų skaičiumi, kartais dar išskiriamas lėktuvų skaičius, kuriam reikia remonto. Manau, kad toks vertinimas nėra pakankamas, nes techniškai susidėvėjęs lėktuvas bus netinkamas kai kurių karinių užduočių vykdymui. Norėčiau tiksliau įvertinti turėtų lėktuvų potencialą.

Klausimas lieka tik vienas - koks Fiat CR. 20 resursas
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook