Atleiskit, kad prikeliu seną temą. Bet man neaišku, kam buvo reikalingi tie Venturi vamzdeliai, kokia jų paskirtis? Kaip supratau, jų buvo bent 3: dveji virš kabinos ir vienas prie langelio, kairėje pusėje (šioje foto matosi)
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Iš tikro - kam? Ir dar trys? Greičio prietaisui? Giroskopiniams prietaisams? Greičio prietaisui, posūkio-pokrypio rodikliui, aviahorizontui ir krypties giroskopui? Bet tada reiktų keturių. Čia tik mano spėliojimai - tiksliai nieko nežinau.
Reikėtų apie šį dalyką išmanančių žmonių komentaro.
Sveiki. Po APK svetainės narių susitikimo, kurio metu aplankėme VD Karo musiejų, noriu pasidalinti keliomis nuotraukomis. Keletas panašių čia jau yra, bet manau, nepakenks.
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00 Pranešimų: 4087
Gali būti, kad kontakto su žeme metu jau ir nesisuko. O užlenkta tikrai nuo smūgio į žemę, ne į medžius. Gali būti, kad variklį sustabdė kliūtys medžiai, juolab, kad ir kontaktai buvo spėti išjungti. (jei nemeluoju)