Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lituanicos liekanos V.D. Karo Muziejuje
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
JG52
2010 Rgp 19 d., 16:27
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 505
Atleiskit, kad prikeliu seną temą. Bet man neaišku, kam buvo reikalingi tie Venturi vamzdeliai, kokia jų paskirtis? Kaip supratau, jų buvo bent 3: dveji virš kabinos ir vienas prie langelio, kairėje pusėje (šioje foto matosi)


[ Redaguota 2010 Rgp 19 d., 16:28 ]
Į viršų
Kiras
2010 Rgp 22 d., 18:16
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Iš tikro - kam? Ir dar trys?
Greičio prietaisui? Giroskopiniams prietaisams?
Greičio prietaisui, posūkio-pokrypio rodikliui, aviahorizontui ir krypties giroskopui? Bet tada reiktų keturių.
Čia tik mano spėliojimai - tiksliai nieko nežinau.

Reikėtų apie šį dalyką išmanančių žmonių komentaro.
Į viršų
Lima
2010 Rgp 24 d., 22:38
Užsiregistravęs dalyvis #153
Prisijungta: 2010 Bir 29 d., 17:02
Pranešimų: 18
Buvo sistemų, kur horizonto ir krypties gyro maitinosi iš vieno venturio.
Taigi kaip užtektų trijų išvardytam komplektui.
Į viršų
Kaukas
2010 Rgs 18 d., 16:51
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: 2008 Lap 23 d., 23:15
Pranešimų: 54
Sveiki. Po APK svetainės narių susitikimo, kurio metu aplankėme VD Karo musiejų, noriu pasidalinti keliomis nuotraukomis. Keletas panašių čia jau yra, bet manau, nepakenks.























Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Rgs 18 d., 19:32
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4012
Dėkui Kaukai. Taip aišku, viskas matyta, tačiau tikrai nepamaišys. Ypač graži fotografija su motoru. Gal eitų gauti pilnos rezoliucijos ?
Į viršų
Kaukas
2010 Rgs 18 d., 19:40
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: 2008 Lap 23 d., 23:15
Pranešimų: 54
Jokių problemų. Mano skype - alius.lt1777.
Į viršų
Kiras
2010 Rgs 20 d., 20:41
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Beje, nuotraukoje su motoru - viena propelerio mentė užlenkta, kita ne. Ar tai ką nors jums sako?
Į viršų
Nerijus B.
2010 Rgs 20 d., 21:39
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Tai ką Jūs norit pasakyt, kad avarijos metu oro sraigtas nesisuko.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Rgs 20 d., 22:17
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4012
Gali būti, kad kontakto su žeme metu jau ir nesisuko. O užlenkta tikrai nuo smūgio į žemę, ne į medžius. Gali būti, kad variklį sustabdė kliūtys medžiai, juolab, kad ir kontaktai buvo spėti išjungti. (jei nemeluoju)
Į viršų
Kiras
2010 Rgs 21 d., 14:25
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Diskusiją apie variklio sustojimą pratęskime šioje temoje.

[ Redaguota 2013 Kov 21 d., 14:16 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook