Buvo. Vienas Pociūnuose, kariškiams, keliant desantininkus. Laiku neperjungė bakų. Viskas būtų pasibaigę laimingai, jei lauke, į kurį leidosi, žolėje nebūtų buvę poros didelių akmenų. Lėktuvas liko be važiuoklės ir propelerio. Buvę lėktuve - be guzų ir mėlynių. Tiesa, pilotai po avarijos susiprotėjo perjungti bakus. Kitas atvejis - priverstinis tūpimas Baltarusijos durpynuose, parsiskraidinant Kauno aviacijos gamykloje suremontuotą lėktuvą. Priežastis iš esmės ta pati. Kiek man žinoma, buvo sumontuotas papildomas bakas. Buvo pareikštos pretenzijos gamyklai, bet pavyko įrodyti, kad pilotai "pasiklydo tarp kranelių"...
Ko gero - taip ir pasibaigs. Tyliai. Taip ir įtariau, kai buvo nuspręsta neiškelti lėktuvo. Ką galima ištirti iš filmuotos medžiagos??? Neiškėlimo priežastis (kiek skelbė žiniasklaida) - "trapi" konstrukcija, subyrės. Jei jau samdė tokią firmą, tai galėjo bent fiuzeliažą su varikliu iškelti ir jį išnarstyti. Et....