Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Aaa... Štai kas turėta omeny.
Na taip, panašumo yra. Bet yra ir tam tikras skirtumas. Vokiečių tyrime rašoma, "kad lėktuvas darydamas dideliu greičiu plokščią posūkį kairėn kliuvo kairiuoju sparnu..." Taigi posūkyje. O pažemėjimas posūkyje galimas ir dėl klaidingo vairavimo (pvz. dėl slydimo).
Kiek žiūrėjau, niekaip nepastebėjau jokio sprogimo. Sprogimas atrodo kaip ryškus blyksnis, o čia tiesiog ugninis pėdsakas danguje. Na bet kai kas tuos dalykus išmano geriau. Juk mes daug ko nežinom, nei apie rusiškus lėktuvus Prancūzijos KOP, nei apie bombonešį "Konkordą" tikriausiai dėl maskuotės skraidantį su "Air France" ženklais. Tupolevas, tiesa buvo konkursui pateikęs Tu 144 bombonešio versiją, bet laimėjo Suchojus su "Sotka". O ir kaai kurie kariniai transporto lėktuvai sovietmečiu skraidė kaip "Aerofloto"...
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
Kaip tai nebuvo sprogimo. Tikrų tikriausias sprogimas!
Beje, ta proga apie prioritetus. Esu tinklapio adminas, lyg ir turėčiau aviacijos istorija "sirgti", bet... Jau trečia diena "sėdžiu ant" meteorito. Vienu žodžiu, turiu potraukį astronomijai. Na, žinoma, aviacija irgi domina. Bet, taip sakant, tikroji aviacija, o ne tai, kas prie jos ir aplink ją. Pvz., aviacijos uniformomis ar angarų griuvėsiais per daug nesižaviu. Labiau patinka tai kas skrenda: kaip skrenda, kiek skrenda, kur skrenda, kodėl skrenda ir kodėl nepaskrenda (kai kurie) ir t.t.