"Kiras", gal ir šitas... Bet čia jis kažkaip skystokai atrodo. Nuotraukose iš Lairdo dirbtuvių, kur "Lituanica" dar be dangų, jis daug tvirtesnis "šviečiasi". Toliau buvo renkamas stabilizatoriaus karkasas. Dabar nusprendžiau susirinkti visus karkasus (eleronų, aukščio ir posūkio vairų, kilio, spyrių). Po to viskas bus urmu aptraukiama "audeklu". Lonžeronas suklijuotas iš "Billing Boats" firmos balzinių juostelių. Iš jų padaryta ir priekinė briauna, kuri dar storinsis. Nerviūros - 1 mm aviacinė fanera. Papildomas lonžeronas - 2 mm diametro aliuminio vamzdelis.
Padaryta visai nedaug - tik 2 mm balza sutvirtintos sparnų konsolių tvirtinimo vietos. Judrėnuose dar kartą pamačius ir Čapsifotografavus" V. Kensgailos "Lituanica" repliką, paaiškėjo, kad vienus įstrižus rinkinio strypus, aprėminančius šoninius langus, įklijavau per arti - bent taip atrodė pagal nuotrauką iš Lairdo dirbtuvių. Teks arba išpjauti ir nieko nebeklijuoti, arba perdaryti. Bet perdarymas bus jau tokia improvizacija, kad net nežinau...
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16 Pranešimų: 1398
V.Kensgailos replika tikrai nėra idealiai tiksli "Lituanikos" kopija. Ji gi padaryta iš JAK-12. Patarčiau neskubėti taisyt, reiktų gerai išanalizuoti visus duomenis.
Tai, kad V. Kensgailos "Lituanica" yra padaryta iš "Jak - 12" žinau, bet sparnų "pažastys" yra beveik idealiai atitinkančios "Lituanica". Tą galima aiškiai matyti tiek originalios "Lituanica" nuotraukose, tiek ir replikos. O aš kažką ne taip išskaičiau nuotraukoje iš Lairto dirbtuvių ir, jei tą vamzdelį paliksiu taip, kaip yra, jis eis per įlipimo langelio galą ir dar labiau sumažins įlipimo plotą. O jis ir taip gana nedidelis buvo. Tas spyris turėtų sudaryti galinio šoninio langelio galą, o pas mane taip nėra. Tai kad taisyti tikrai teks.
Ir vėl padaryta šis-tas - labai nedaug. Pabaigiau stabilizatoriaus karkasą ir pradėjau lenktos išorinės briaunos storinimo darbus. Taip pat pradėtas aukščio vairų karkasas - tik jo padaryta dar visai vos - vos.
Prunce, svarbu, kad į priekį. O skubos darbą, pats žinai, raguotasis neša. O atkurti detales "Lituanicai" tikrai sunku, nes fotografijos yra neryškios (nėra didelio ryškumo gylio), matai tik pilką dėmę, bandai ieškoti brėžiniuose (tiek sky76v , tiek kituose) ir ... pasiklysti. Dar kartą... ištvermės.
Ačiū, "Oxygene", už gerą žodį. Darbai tęsiami. Taigi, teko taisyti ne tik langų šonus. Permatavau viską iš naujo ir paaiškėjo, kad sparnų centrinę dalį, einančią per liemenį, teks gerai apdrožti ir visą sparną tvirtinti vos ne 20 mm arčiau priekio. Kitaip nebūtų gavęsi charakteringi "Lituanica" - i "pečiai" sparno konsolių prijungimo prie liemens vietoje. Taigi, tenka truputį keisti sparno konsolių šaknines dalis. Taip pat koregavimo prireikė ir priekiniams bei viršutiniams kabinos rinkinio strypams - juos teko labiau išlenkti viršuje ir sutrumpinti priekinius, kurie dar nesugrįžo į savo vietą. Apšlifavau stabilizatoriaus rinkinį ir pridėjau primatavimui - nemažas "sparniukas" gaunasi Taip pat buvo tęsiami darbai su aukščio vairų karkasais.