"Lituanica" prietaisų lentos pagrindas kaip ir baigtas - trūksta tik keletos rankenėlių. Po to prietaisai bus "įstiklinti" ir suklijuotos skalės bei kiti jų aksesuarai.
Truputį pasikrapštinėjau ir su "Lituanica" - palengva skylės užsipildo prietaisais. Tik gaila, kad visa šitai vargu ar matysis kabinoje po liemens apklijavimo:
"Kiras", o kaip be jų? dabar jau lenta užbaigta ir jau pirmu sluoksniu aliuminio spalva nudažytas jos tvirtinimo španhautas. Taip pat padaryti ir pritvirtinti krypties valdymo pedalai. Pirmą aliuminio dažų sluoksnį "gavo" ir tepalo bakas, variklio tvirtinimo španhautas ir karkasas matomoje dalyje bei kuro bakai.
Po truputį "Lituanica" kabinos įranga "sėda" į savo vietas. Jau nudažiau matomą karkaso dalį ir antru sluoksniu aliminio dažų. Taip pat iš lentučių padariau kabinos grindis. Jos man nelabai patinka, tai, greičiausiai, uždengsiu metalizuotu popieriumi. Taip pat pradėjau variklio žiedo montavimo darbus.
Padariau variklio tvirtinimo žiedo paskutines jungtis iš 2 mm aliuminio vamzdelių. Iš tokių pat vamzdelių padariau kabinos priekio kampinius įstiklinimo rėmus.
Vienoje pusėje klijais "Moment Wood standart" įklijavau iš 1 mm storia aviafaneros pagamintą sparno konsolės tvirtinimo šabloną.
Iš 2 ir 3 mm diametro aliuminio vamzdelių, 0,5 mm storio polistirolo ir 0,8 mm diametro aliuminio vielos padariau vairolazdes, kurias kitą kartą įtvirtinsiu.
Norėtūsi padaryti ir įtaisus, matomus tose "Lituanica" nuotraukose, kur ji stovi su atidarais kapotais, bet žalio supratimo neturiu, kas tai per įtaisai...