Pagalvojau – gal jis skirtas, kad būtų galima prieiti viršutinio eleronų troso įtempimui reguliuoti?
Matom, Prunce, matom Todėl ir nuorodą siuntėm Juozo žodžiai, gal jis paaiškins savo teiginį. sky76v: Gal per didelis trosų reguliavimui? Nors, visai tikėtina. Tuo labiau, kad matyti trosų jungtis. Kuro skardines karuti per stogą būtų labai jau nepatogu. Kas dar lieka? Evakuacijai? Irgi abejotina. Įdomu, kurio laikotarpio šios nuotraukos? 1933 metų pavasaris Čikaga? Gal jau vėliau, skrydžiui, liukas buvo "užaklintas"? Bet vėl-gi: o kam tada jį "užaklinti"? Nzn. Tik gal vis-gi šį pokalbį reiktų perkelti į jam skirtą temą?
Geras. Ačiū Andriusis! Įdomu, kas nustatė, kokius darbus reikia atlikti, kas Belankos perdirbimo į Lituanika "projekto autorius"? Mano supratimu, vien piloto (lakūno) žinių nepakanka.
pabaigimo buvo pristabdyta. Kai baigiau "Norske Lowe", vėl galiu skirti šiek- tiek laiko ir jai. Nors "liūto dalį" suvalgo "Jotvingio" statymas. Prieš pradėdamas daryti paskutinę priekio skardą (apatinę), dar kartą peržvelgiau turimas dešinio borto nuotraukas (su kairiu viskas aišku - ten nieko nėra). Atrodo, ką jose galima naujo atrasti - tik pasitikrinti ventiliacinių "žiaunų" skaičių ir įsitikinti, kad daugiau nieko nėra apačioje. Pasirodo, kad galima ir jose kažką "sužvejoti", ko niekas arba galimai niekas nepastebėjo. Kiek teko matyt modelių, visų ventiliacinės kiaurymės buvo vienodos - į išorę atlenktos. Bet ar tikrai taip yra? Žvelgiant į šias nuotraukas aiškiai matosi, kad apatinės kiaurymės yra išštampuotos į vidų. Taip ir padariau. Tiesa, į vietą, kol kas, dar neklijavau, nes ir kitos yra tik mažais taškeliais priklijuotos - dažyti reikės. Ir pradėjau drožti sraigto mentes, vieną iš kurių jau ir išdrožiau ir priklijavau.
Tikrai, apatinės "žiaunos" nukreiptos į vidų. Tai matyti ir lakūnų nupirktos Bellancos nuotraukose. Net V.Kensgailos Lituanikoje "žiaunos" ne taip (klaidingai) padarytos.