Taigi, baigiau karbiuratorių ir jo pašildytoją ir magnetas, tik jų vamzdelius, laidelius dar reikis nudažyti. Bet tai - kai primontuosiu prie variklio.
Taigi, baigiau darbus su variklio įranga ir jis jau paruoštas montavimui. Išmetimo vamzdį pagaminsiu prieš uždėdamas Taunendo žiedą, su kuriuo dar nemažai vargelio bus:
Toliau dirbau su langų rėmais - prisiėjo truputį koreguoti langų aukštį: buvau palikęs per dideles išpjovas. Taip pat jau pradėjau daryti variklio skyriaus "skardas" iš 0,5 mm tankaus kartono, kuris dar bus impregnuojamas "Capon" laku:
Jei turimas galvoje buvęs "Bellancoje" astroliukas, tai "Lituanica" jis buvo uždengtas aliuminine atidaroma skarda. Dabar vat galvoju - daryt jį atidaromą, atidarą ar uždarą. Paskutiniam variantui nieko pjaustyt nereikės
Pagalvojau – gal jis skirtas, kad būtų galima prieiti viršutinio eleronų troso įtempimui reguliuoti?
Gal per didelis trosų reguliavimui? Nors, visai tikėtina. Tuo labiau, kad matyti trosų jungtis. Kuro skardines karuti per stogą būtų labai jau nepatogu. Kas dar lieka? Evakuacijai? Irgi abejotina. Įdomu, kurio laikotarpio šios nuotraukos? 1933 metų pavasaris Čikaga? Gal jau vėliau, skrydžiui, liukas buvo "užaklintas"? Bet vėl-gi: o kam tada jį "užaklinti"? Nzn. Tik gal vis-gi šį pokalbį reiktų perkelti į jam skirtą temą?