Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
R.Vabalas - Skrydis per Atlantą
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
sky76v
2012 Kov 13 d., 18:19
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
KĘSTUTIS A. rašė ...

Jei parašytum daugiau,būtu įdomu,suintrigavai.Tas nuolaužas galiu matyti kiekvieną dieną kai nuvažiuoju į darbą,o ir pilotas dar tada buvo labai jaunas..., ir ''Lituanika'' buvo kapotavus tyčia,netgi griovelis buvo tam iškastas.Kas atsitiko netyčia,tai kad propas nulūžo,ir pilotuoti turėjo pats Vl.Kensgaila.Bet vistiek būtu įdomu pasiskaityti.

Pagal Kensgailos pasakojimą, griovelis buvo iškastas, kad tako gale „Lituanica“, apsisuktų „saulute“. Bet atlėkus didesniu greičiu išėjo įspūdingesnis kadras.

Dėl dažymo - galbūt norėta pavaizduoti, kad „Lituanica“ pertraukta nauja drobe, bet dar nenudažyta. Įdomu, ar taip ir buvo, ar buvo traukiama jau dažyta drobe (šįvakar neturiu laiko vartyti „Darius ir Girėnas. Dokumentai, laiškai, atsiminimai“ – gal ten apie tai būtų užsiminta).
Beje, ar pastebėjote, kad ta balta „Lituanica“ akimirkai „suvaidino“ į lėktuvą lipančių Nunžesero ir Koli „Baltąją paukštę“?

[ Redaguota 2012 Kov 13 d., 20:45 ]
Į viršų
lokys
2012 Kov 13 d., 19:03
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Beje, ant nosies virto ne Sabulis...ar as klystu , Kestuti?
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Kov 13 d., 19:20
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
Loky, perskaityk visą temą ir peržiūrėk Kine kaip Kine.
Į viršų
Pijus
2012 Kov 13 d., 19:39
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 889
sky76v rašė ...

Beje, ar pastebėjote, kad ta balta „Lituanica“ akimirkai „suvaidino“ į lėktuvą lipančių Nunžesero ir Koli „Baltąją paukštę“?


Taip, pastebėjom Dar viename kadre, kur Darius su Tadu(Matulioniu) atvažiuoja į Pal-Waukee pas Hodge'ą stovi AN-2. Aišku, ne iš priekio

[ Redaguota 2012 Kov 13 d., 19:46 ]
Į viršų
Kiras
2012 Kov 14 d., 11:57
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
sky76v rašė ...

Dėl dažymo - galbūt norėta pavaizduoti, kad „Lituanica“ pertraukta nauja drobe, bet dar nenudažyta. Įdomu, ar taip ir buvo, ar buvo traukiama jau dažyta drobe

Nesu šios srities žinovas, bet man rodos, kad technologija yra tokia:
1. Aptraukimas drobe.
2. Celonavimas.
3. Dažymas.

Skraidyti necelonavus - kažkaip nekaip - nežinau, nežinau?..
Tik nucelonavus ir nenudažius - manau, kad nebus gražus vaizdas - dryžiai ir visa kita.
Todėl galvoju, kad Belanka-Lituanika filmuojant skraidė jau nudažyta, ar bent nugruntuota.

Gal galėtų čia KĘSTUTIS pagelbėti, paklausti tų žmonių kurie yra prisidėję prie gamybos, talkininkavo konstruktoriui V.Kensgailai, kaip ten buvo iš tikrųjų.
Į viršų
JG52
2012 Kov 14 d., 13:44
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Kiras rašė ...

lokys rašė ...

O zinot kad, per filmavima,Lituanica buvo istikruju "ant nosies"netycia pastatyta? Pilotavo vienas garsus pilotas...dar dabar sandeliukyje laiko propo nuolauzas, aisku tuom nesididziuoja...

Pijus rašė ...

Tai nuotraukoje pavaizduotas kapotavimas buvo numatytas scenarijuje? Ar čia tik netyčia kapotavus nusprendė nufilmuot?

Apie tai gana plačiai aprašyta šios pačios temos pirmam puslapyje.

Dar norėčiau grįžti prie spalvų. Visąlaik galvojau, kad tiek Lituanika, tiek ir Belanka iki perdirbimo, buvo visa raudona (oranžinė). Dabar filmas mane visiškai supainiojo. Čia Belanka tik raudonu liemeniu, o sparnai, sparnų spyriai ir stabilizatorius - balti. Po perdirbimo į Lituaniką per tą vadinamą bandomąjį skridimą, kai atsistoja ant nosies - visa balta, tik ratų stovai raudoni.
Tai ar čia autentiška?
Ir dar. Kodėl tada jau ant perdirbtos Lituanikos, senasis Belankos registracijos numeris NC 688E?

Beje filmą galima pamatyti ir čia.



[ Redaguota 2012 Kov 14 d., 13:46 ]
Į viršų
Kiras
2012 Kov 14 d., 14:27
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Ir dar. Kodėl tada jau ant perdirbtos Lituanikos, senasis Belankos registracijos numeris NC 688E?

Kas čia nepatinka?
Į viršų
sky76v
2012 Kov 14 d., 15:04
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Kiras rašė ...

Ir dar. Kodėl tada jau ant perdirbtos Lituanikos, senasis Belankos registracijos numeris NC 688E?

Kas čia nepatinka?


Gal tiesiog taip išėjo filmuojant. O gal istoriškai pagrįsta, lėktuvas iš NC į NR buvo perregistruotas tik po perdirbimo ir bandymų.
Į viršų
Kiras
2012 Kov 14 d., 15:39
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Dėl istoriškumo tai klaustukas, o juridiškai - nonsensas.
Nuo to momento, kai Belankai nulupo sparnus ir uždėjo kitus - registracija NC neteko galios.
Į viršų
JG52
2012 Kov 15 d., 09:20
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Kirai - tai pats ir atsakėte į klausimą, kas nepatinka (NC vietoj NR)
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook