Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
arecibo
2011 Lap 01 d., 07:22
Svečias
Esu dėkingas Kirui už paprastą, bet argumentuotą atsakymą. Ačiū
Į viršų
sky76v
2011 Lap 01 d., 14:33
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1225
Truputį papildysiu Kiro atsakymą

Kiras rašė ...

Siužetas nesiriša su aerodinamika.
1.Lūžus dešiniam sparnui, turi būti dešinys suktukas. Siužete suktukas į kairę.
2. Nežinau pagal kokius aerodinamikos dėsnius galima būtų išvesti lėktuvą iš suktuko, lūžus vienam sparnui. Suktukas - tai toks autorotacinis procesas, kai vienas sparnas praranda keliamąją jėgą anksčiau už kitą. Norint išvesti, reikia abiejuose sparnuose atkurti keliamąją jėgą. O kaip ją atkurti, jei vieno iš vis nėra?

Modelis gali turėti variklį, kurio trauka artima jo svoriui (tada laikytis ore ar suktis į priešingą nei normalus suktukas pusę pakanka liemens ir kilio sukuriamų aerodinaminių jėgų, kaip šiame filmuke), ar net viršija jį (ir modelis gali kaboti ant propelerio kaip sraigtasparnis). Tikras lėktuvas tokios energijos atsargos neturi.

Kiras rašė ...

4.Prariedėjimas labai trumpas. Tokio lėktuvo (čia panašu į CAP 232) masė apie 700 kg, greitis ne mažiau kaip 90 km/h, o sustoja per kokius 30-50 metrų!

Galvoju, kad skridimo evoliucijos atliktos ir nufilmuotos su modeliuku, o gale įmontuota prariedėjimas pro šalį su tikru CAP 232, nuėmus jam sparną. Ten matosi, kad nėra jokių lūžių, atplaišų, sudarkytų konstrukcijų, o viskas gražu lyg numontavus sparną.

Čia panaudotas Giles G-300 modeliukas. CAP 232 sparnas nedalomas. Nors „Giles“ lengvesnis, bet vis vien tikro lėktuvo masė ir dinaminės savybės neleistų tokio nusileidimo, kaip modelio.
Kol ieškodamas medžiagos šiai temai nebuvau radęs filmuko, kaip šis klipas buvo kuriamas, irgi spėliojau, kada modelis pakeičiamas tikru lėktuvu. Bet dabar matome, kad visur filmuotas tik modelis, tik lakūno lipimo iš kabinos momentui panaudota tikra „Extra“, galutiniuose kadruose kompiuteriu „nugrimuota“ kaip G-300.
Į viršų
Kaukas
2011 Lap 01 d., 21:43
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: 2008 Lap 23 d., 23:15
Pranešimų: 54
Kažką pamenu Kairio pasakojimuose, jog jis siekia variklio trauką prilyginti lėktuvo svoriui, tuo tikslu demonstravo savo darbo palengvintą stiklinį gaubtą. Nepamenu kokį lėktuvą jis tobulino, bet aiškiai pasakė, jog baigus darbus lėktuvas, laikydamas maksimalią variklio trauką, galės kaboti vertikaliai. Jeigu tai įmanoma, teoriškai yra įmanoma jį nutupdyti ir be sparno, man atrodo. Neįsivaizduoju tik, kokiu būdu jį reikėtų išvesti iš suktuko - esu visiškai žalias aukštojo pilotažo labirintuose.
Kokios jūsų nuomonės?
Į viršų
AntanaZ
2011 Lap 02 d., 09:34
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 294
karo metu žmonės irgi su vienu sparnu skraidė. ne išgero gyvenimo aišku...



Į viršų
Juozas
2011 Lap 02 d., 18:24
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 357
Kirvis taip pat skrenda. Paleidi iš penkto aukšto - nuostabiai skrenda iki pat žemės. Tiesa, vertikalus greitis didokas, o horizontalus artimas nuliui...
Į viršų
Kiras
2011 Lap 03 d., 17:01
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
Yra ir neblogai paskrendančių "kirvių". Kažkada dar tarybiniais laikais aviamodelistai buvo pagaminę tokį "skraidantį kirvį" - kordinį modelį kirvio formos. Taip sakant pašmaikštavimui.
Buvo apie tai rašyta "Sparnuose".
Į viršų
Juozas
2011 Lap 03 d., 18:05
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 357
Teko matyti ir net palaikyti rankose. Taip pat ir "pjūklą".

[ Redaguota 2011 Lap 03 d., 18:06 ]
Į viršų
oxygene
2011 Lap 05 d., 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: 2009 Bir 04 d., 23:11
Pranešimų: 79
Juozas rašė ...

Kirvis taip pat skrenda. Paleidi iš penkto aukšto - nuostabiai skrenda iki pat žemės. Tiesa, vertikalus greitis didokas, o horizontalus artimas nuliui...

Be abejo, laisvas kritimas . Tiesa daryra palyginimas su malka. kai aviamodelis neskrisdavo, sakydavome: "Ką čia tas tavo modelis, malka geriau sklando"
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook