Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
dr.
2012 Vas 03 d., 21:17
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
Apie svorio ir kokybės santykį kažkur lyg ir esu skaitęs... O kodėl jūs galvojate, kad reikalinga tokia trauka?

Neatmetu ir lokio nurodyto variklio pirkimo.

[ Redaguota 2012 Vas 03 d., 21:19 ]
Į viršų
andriusis
2012 Vas 03 d., 21:30
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 133
Įsivaizduok kas yra 70 kg trauka ,aš ir mano draugas laikom tavo kūrynį už sparnų ,otu sukišes visus gazus stovėsi vietoje tai iryra 70kg.Paprasti parasparniai skraido su didesne trauka.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Vas 03 d., 21:41
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4089
Jo, 70 kg traukos stipriai nekas, tiek ir pasidarius pedalus įmintum pasistengęs. Netgi teisingas Trabantas gerokai per 100 kg duoda. Manau, neskubėk dar su tuo motoru. O centruotę sustvarkysi , visada švino į uodegą spėsi įpilti.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2012 Vas 04 d., 00:32
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
Neredukuotas ''Trabantas'' duoda 80 kg traukos,redukuotas 100 - 105 kg.

[ Redaguota 2012 Vas 04 d., 00:33 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Vas 04 d., 08:47
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4089
Tai, Kęstutis teisus, truputį perlenkiau su tuo "per 100"
Į viršų
Juozas
2012 Vas 04 d., 10:05
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
Aš su varikliu neskubėčiau. Paprstai suveikia kiaulystės dėsnis: nusipirkus net ir geriausią daiktą, gana greit atsiranda gerokai geresnis ir pigesnis.
Išvada: nerikėtų skubėtisu varikliu, kol prie lėktuvo dar daug darbo. Gal į darbų pabaigą atrsiras geresnis variantas. Tiesiog reikėtų dirbti prie lėktuvo ir rinkti informaciją.
Jeigu lėktuve numatytas akumuliatorius, centruotės klausimą išspręsti nebus sunku. Vietos liemens priekyje daug. "Anzani" variklis nėra labai sunkus, todėl jeigu pavyktų kiek palengvinti liemens galinę dallį, net ir su lengvesniu varikliu centruotė atgal pasislinks nežymiai. Blogiausiu atveju galima panaudoti labai plačiai aviacijoje naudojamą "sparnuotą metalą" - šviną. Yra dar viena suktybė - gudrybė. Truputį pailginti priekinę liemens dalį. Tiek, kad nekristų į akis.

[ Redaguota 2012 Vas 04 d., 10:07 ]
Į viršų
dr.
2012 Vas 07 d., 16:47
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
Teko gerokai internete "pagliaudyti" Lokio nurodytą variklį:
http://www.afors.com/index.php?page=adview&adid=21879&imid=0

Panašu, kad jis ir bus uždėtas ant Anbuko. Dėkui Lokiui.
Į viršų
lokys
2012 Vas 08 d., 21:59
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Mantai, idedu nuoroda kur parduodamos aviacines vielos
http://www.bruntons.co.uk/Products_services.htm
kai suzinosi vielos kaina, parasyk butinai
Į viršų
dr.
2012 Vas 09 d., 06:07
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
O, dėkui, parašysiu jiems. O tada čia
Į viršų
lokys
2012 Vas 09 d., 20:19
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Mantai, ka manai apie vamzdelius ?
http://www.oberon.lt/web/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=55
Girdejau, kad aviatoriai perka is cia
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook