Mantai, perziurejau tuos zurnalus, deje tokio varianto , kad butu tik is vaneros , nemaciau-visos nerviuros su apkantavimais. Nuotraukoje matoma ne visa nerviura t.y. tik is vienos puses.Galimas daiktas, kad cia tik sienele atitrukus nuo apkantavimo.Sprendziant pagal spalva ir rasta -jurine amerikoniska fanera...plus kazeinas-puikus derinys atsiklijavimui. Kad apsisprest galutinai, kokias nerviuras daryt,pasidaryk bandyniu su keliu tipu nerviurom su ant virsaus priklijuota fanera ir palauzyk. Kaip atstatysi si lektuva-tavo kurybos reikalas, tik noriu pastebeti keleta dalyku, kuriuos reik atsiminti: Labai mazai lektuvu nukrito del per silpnos konstrukcijos, bet labai daug nukrito del konstrukciju atsiklijavimu, todel reikia "avansu" rupintis , kad to nenutiktu.Jei gali padaryt apkantavimus-padaryk! jei manai , kad dasides svorio-dek milimetrines sieneles fanera. Kai pirma karta pakyli su savo konstrukcijos aparatu, aplanko dvi mintys: pirma-pagalaiu!as tai padariau! antra-pries akis pradeda smescioti visos chalturos...nustelbdamos skrydzio malonuma.
"Kitfoksą" paminėjau norėdamas atkreipti dėmesį į tai, kad yra ir toks apkantavimo būdas. ANBO laikų nerviūros taip nebūdavo apkantuojamos. Apkantavimo būdą apsprendžia dar ir klijai. Klijuojant milimetrinės faneros dangą prie neapkantuotos trijų milimetrų storio neviūros, susidarys didelėlė įtempimų komcentracija. Apkantavimas įtempimus paskirsto plačiau.
T=88 geriausios savybes savaite po suklijavimo, galim pakent manau. O faneros as irgi planuoju tik didesni kieki ir dar ir kitu medziagu.Tai turbut galetume pasikoperuot
Baigiu apsispręsti dėl variklio- vis dėl to naudosiu Hirth F 33 BS. Galia 28 ag, tokia pati kaip ir Anzani, svoris mazesnis 4 kartus. Variklio trauka yra apie 70-80 kg, o tai sudaro 1/3-1/4 l4ktuvo skridimo masės (apie 250 kg). Analogai su šiais variliais skraido puikiai. Antra priežastis pasirinkimo- variklis pasislėps p kapotu, neišlįs nei karbas, nei duslintuvas pro šonus, ko neduoda joks kitas variklis. Kaip suprantate, likę du cilindrai bus butaforiniai. Yra toks variantas "Konig" http://www.compactradialengines.com/mz430.html , bet jis per silpnas. Tiek minčių..
trauka bus 72 kg ant pilno gazo.Variklis neturi sukimo momento lyginant su anzaniu.propeleris bus tik 126cm.Nepasisleps uz kapoto?Kaip su centruote bus?
zymiai geresnis pasirinkimas http://www.afors.com/index.php?page=adview&adid=21879&imid=0 panasi kaina panasus svoris-issisprendzia centruote tikra galia ir sukimo momentas-galesi uzdet to pacio diametro grazu medini sraigta patikimesnis nes 4-iu taktu
Centruotės naudai lems liemens dengimas cekonaitu ir paskaičiuoti vamzdelių skerspjūviai (lengvesnė konstrukcija = mažesni apkrovimai), kita vertus, į liemens priekį bus galima komponuoti kad ir akumuliatorių.
Garsas,žinoma, autentiškumą tikrai padidintų, bet išlindę du cilindrai ir išmetimo sistema autentiškumo nepridės. Beje, tas viso variklio paslėpimas mano nuomone yra svarbiausias kriterijus, ypač kai Hirth'o galingumas bus toks pats kaip Anzani. Joks kitas variklis po kapotu netelpa... Beje, motorizuotas BRO 23, kiek žinau, taipogi skraido su 30 ag varikliu?
Tokie mano pamąstymai, ir labai ačiū už patarimus, nes variklis dar nenupirktas. Beje, koks būtų propelerio ilgis naudojant Hirth F33 pasakysiu rytoj grįžęs iš darbo.
Na brolyti tu su 70 kg traukos tik pasivėžinsi žeme, nelygink BRO-23 su savo kūriniu.Apie svorio ir kokybės santykį ,bei reikalingą trauką skaityk mano sparnuose.Beje 4130 plieno pilna ir Lietuvoje.O trauka turėtų būti min 120kg.