Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
lokys
2011 Grd 14 d., 22:29
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Mantai, perziurejau tuos zurnalus, deje tokio varianto , kad butu tik is vaneros , nemaciau-visos nerviuros su apkantavimais.
Nuotraukoje matoma ne visa nerviura t.y. tik is vienos puses.Galimas daiktas, kad cia tik sienele atitrukus nuo apkantavimo.Sprendziant pagal spalva ir rasta -jurine amerikoniska fanera...plus kazeinas-puikus derinys atsiklijavimui.
Kad apsisprest galutinai, kokias nerviuras daryt,pasidaryk bandyniu su keliu tipu nerviurom su ant virsaus priklijuota fanera ir palauzyk.
Kaip atstatysi si lektuva-tavo kurybos reikalas, tik noriu pastebeti keleta dalyku, kuriuos reik atsiminti:
Labai mazai lektuvu nukrito del per silpnos konstrukcijos, bet labai daug nukrito del konstrukciju atsiklijavimu, todel reikia "avansu" rupintis , kad to nenutiktu.Jei gali padaryt apkantavimus-padaryk! jei manai , kad dasides svorio-dek milimetrines sieneles fanera.
Kai pirma karta pakyli su savo konstrukcijos aparatu, aplanko dvi mintys:
pirma-pagalaiu!as tai padariau!
antra-pries akis pradeda smescioti visos chalturos...nustelbdamos skrydzio malonuma.
Į viršų
Juozas
2011 Grd 18 d., 09:43
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 360
"Kitfoksą" paminėjau norėdamas atkreipti dėmesį į tai, kad yra ir toks apkantavimo būdas.
ANBO laikų nerviūros taip nebūdavo apkantuojamos. Apkantavimo būdą apsprendžia dar ir klijai.
Klijuojant milimetrinės faneros dangą prie neapkantuotos trijų milimetrų storio neviūros, susidarys didelėlė įtempimų komcentracija. Apkantavimas įtempimus paskirsto plačiau.
Į viršų
dr.
2011 Grd 18 d., 10:00
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
Sutinku visiškai. Įdomumo dėlei pasidariau keletą bandinių iš 1 ir 3 mm. faneros, jeigu šiandien pamėginsiu palaužyti, tai įdėsiu foruman rezultatus.

Dabar laikau špygas, kad iš Rusijos sėkmingai atkeliautų aviacinių veržlių siunta.

Beje, europos aircraftspruce suomiška milimetrinė aviafanera kainuoja 50€ už 1.22x1.22 lapą. Į kainą įskaičiuotas PVM. Parsiuntimas kainuoja 44.01 €

Sausį planuoju užsipirkti, gal kas norite kooperuotis?
Į viršų
lokys
2011 Grd 18 d., 15:18
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
T=88 geriausios savybes savaite po suklijavimo, galim pakent manau.
O faneros as irgi planuoju tik didesni kieki ir dar ir kitu medziagu.Tai turbut galetume pasikoperuot
Į viršų
dr.
2012 Vas 01 d., 06:24
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
Baigiu apsispręsti dėl variklio- vis dėl to naudosiu Hirth F 33 BS. Galia 28 ag, tokia pati kaip ir Anzani, svoris mazesnis 4 kartus. Variklio trauka yra apie 70-80 kg, o tai sudaro 1/3-1/4 l4ktuvo skridimo masės (apie 250 kg). Analogai su šiais variliais skraido puikiai.
Antra priežastis pasirinkimo- variklis pasislėps p kapotu, neišlįs nei karbas, nei duslintuvas pro šonus, ko neduoda joks kitas variklis. Kaip suprantate, likę du cilindrai bus butaforiniai. Yra toks variantas "Konig" http://www.compactradialengines.com/mz430.html , bet jis per silpnas. Tiek minčių..
Į viršų
lokys
2012 Vas 02 d., 20:10
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
trauka bus 72 kg ant pilno gazo.Variklis neturi sukimo momento lyginant su anzaniu.propeleris bus tik 126cm.Nepasisleps uz kapoto?Kaip su centruote bus?
Į viršų
lokys
2012 Vas 02 d., 21:31
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
zymiai geresnis pasirinkimas http://www.afors.com/index.php?page=adview&adid=21879&imid=0
panasi kaina
panasus svoris-issisprendzia centruote
tikra galia ir sukimo momentas-galesi uzdet to pacio diametro grazu medini sraigta
patikimesnis nes 4-iu taktu
Į viršų
lokys
2012 Vas 02 d., 21:32
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
pamirsau pamineti svarbiausia-tikras garsas!
Į viršų
dr.
2012 Vas 02 d., 22:45
Užsiregistravęs dalyvis #168
Prisijungta: 2010 Rgs 29 d., 21:30
Pranešimų: 75
50 kg. ir 60 ag. vienviečiam lėktuvėliui... Hm...

Centruotės naudai lems liemens dengimas cekonaitu ir paskaičiuoti vamzdelių skerspjūviai (lengvesnė konstrukcija = mažesni apkrovimai), kita vertus, į liemens priekį bus galima komponuoti kad ir akumuliatorių.

Garsas,žinoma, autentiškumą tikrai padidintų, bet išlindę du cilindrai ir išmetimo sistema autentiškumo nepridės. Beje, tas viso variklio paslėpimas mano nuomone yra svarbiausias kriterijus, ypač kai Hirth'o galingumas bus toks pats kaip Anzani. Joks kitas variklis po kapotu netelpa... Beje, motorizuotas BRO 23, kiek žinau, taipogi skraido su 30 ag varikliu?

Tokie mano pamąstymai, ir labai ačiū už patarimus, nes variklis dar nenupirktas. Beje, koks būtų propelerio ilgis naudojant Hirth F33 pasakysiu rytoj grįžęs iš darbo.

Beje, paskaičiuok kiek tau ir kokios reikia aviafaneros, jau norėčiau siųstis. http://www.aircraftspruce.com/catalog/wppages/finnishbirch.php

Papildomai pirksiu bronzinių vinių, klijų, 4130 plieno mazgams. Galime kooperuotis.
Į viršų
andriusis
2012 Vas 03 d., 21:13
Užsiregistravęs dalyvis #186
Prisijungta: 2010 Lap 29 d., 21:20
Pranešimų: 133
Na brolyti tu su 70 kg traukos tik pasivėžinsi žeme, nelygink BRO-23 su savo kūriniu.Apie svorio ir kokybės santykį ,bei reikalingą trauką skaityk mano sparnuose.Beje 4130 plieno pilna ir Lietuvoje.O trauka turėtų būti min 120kg.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook