prisidedu prie Juozo klausimo.Beje, kaip manai , Mantai, ka darys drobe-sekonaitas guldamas ant 3mm briaunos? reik is taves ismust lauk modelistines technologijas:)
ant faneros staciai klijuot kita fanera yra labai rizikinga del mazo suklijavimo ploto, realiai taip niekas net nedaro.Vistiek turi buti medzio apkantavimai sonouose arba is virsaus per visa perimetra.Jei pas tave butu ne T-88 , tai nesuklijuotum isviso.Beje, anbuko elerone juk normalios nerviuros???
Paprastai nerviūros daromos iš milimetrinės faneros. Kraštinės nerviūros daromos sustiprintos, todėl gali būti ir iš storesnės. Stuksendamas supratai, kad fanerinės, bet faneros storis liko neažinomas. Nors tai nėra taisyklė. "Ktfokso" nerviūros 4 milimetrų faneros sienelė, apkantuota tokios pat faneros juostele. Pjūvyje gaunasi apverstos H formos.
Paprastai nerviūros daromos iš milimetrinės faneros. Kraštinės nerviūros daromos sustiprintos, todėl gali būti ir iš storesnės. Stuksendamas supratai, kad fanerinės, bet faneros storis liko neažinomas. Nors tai nėra taisyklė. "Ktfokso" nerviūros 4 milimetrų faneros sienelė, apkantuota tokios pat faneros juostele. Pjūvyje gaunasi apverstos H formos.
Juozai, anuomet technologija šiek tiek skyrėsi nuo kitfoxo. Mano sparnų forume kažkada buvo įdėti keli žurnalo "Flying and glider manual" numeriai: Ten ne vienas panašus pavyzdys, be to, nemažai gana keistų techninių sprendimų. Jeigu įdomu, galiu atsiųsti. Skiriant laiką ir lėšas replikos gamybai norisi visgi kuo autentiškesnio orlaivio, tad kai negali kažko pamatyti plika akimi, tenka griebtis tuometinių orlaivių konstrukcijų studijų apskritai, stuksenimo skriestuvu, žvilgnio į atšokusią elerono dangą ties kraštine ir nesustorinta nerviūra iš 3 mm. faneros.