Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Svetainės reikalai :: Svetainės naujienos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
II-ASIS STRAIPSNIŲ KONKURSAS
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Ši tema dabar uždaryta
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2010 Spa 16 d., 20:01
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
RYTOJ, Spalio 17 paskutinė jūsų darbų atidavimo diena !
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Spa 18 d., 00:08
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
Baigėsi konkurso darbų pristatymo laikas, visi kas žadėjo atsiųsti - jau atsiuntė.

Dalyviai, kaip tie studentai - viską reikia užtempti iki paskutinės minutės... Paskutinį darbą gavau be penkių minučių vidurnaktis.

Na, o administracija šiuo metu intensyviai kelia jūsų darbus į svetainės formatą ir ryt vakare (spalio 18 d. apie 20 val.) konkursiniai darbai bus pateikti jūsų teismui, bei išsiųsti vertinimo komisijai.

Šiek tiek naujienų darbų vertinimo sistemoje:
nusižiūrėdami į sėkmingą straipsnių konkursų organizavimo praktiką apk.net svetainėje nusprendėme: vardan maksimalaus objektyvumo vertinant, neskelbti autorių pavardžių, iki bus paskelbti konkurso rezultatai.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Spa 18 d., 19:48
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
PAGALIAU! Po 10-ies savaičių kurios buvo skirtos svetainės nariams panorusiems išmėginti jėgas, skelbiame konkursinius darbus:

Kaip pernai, taip ir šiemet sulaukėme 5 darbų. Šiemet nauja "mada" darbų vertinime - neskelbiami autoriai kol nebus įvertinti darbai ir paskelbti nugalėtojai. Taip nuspręsta tikintis maksimalaus vertintojų objektyvumo.

Darbų autorius pavadinau "Konkurso dalyvis Nr.1", "Nr.2" ir t.t. Priklausomai nuo darbo atsiuntimo laiko, pirmasis atsiuntęs pavadintas Nr.1 ir t.t. Bet tai mažai svarbu, vertindami vistiek rašysite straipsnio pavadinimą.

Apie svetainės narių vertinimą ir balsus parašysiu kitame pranešime, o dabar einu prie svarbiausiojo:

1. Lietuviškas kraujas, purpurinė širdis, Holivudas

2. Klaidos “Lituanikos” bibliografijoje

3. Lietuvos aviacija (1930-1940)

4. Lietuvos karo aviacijos karininkai 1934 m. birželio 6-7 d. sukilime: tarp pilietinės savimonės ir kariškio statuso.

5. 1919m. laikinoji Lietuvos kariuomenės uniforma.
Pirmoji Karo aviacijos uniforma.



Gero skaitymo visiems, netrukus pranešiu apie balsavimo sąlygas.

Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Spa 18 d., 23:14
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
Svetainės nariai darbus turėtų vertinti kaip ir pernai:

Labiausiai patikęs - 5, Antras - 4 ir t.t. ir trumpi (ar ilgi ) komentarai apie kiekvieną straipsnį.
Jei susidarys bent 20 vertinusių narių, publikos balsas sudarys 50% galutiniam rezultatui.

Be svetainės narių, darbus vertinimui išsiųsime į "Aviacijos Pasaulio" redakciją, bei į, pernai labai padėjusį vertinime, Lietuvos Aviacijos Muziejų.

Nugalėtojai bus paskelbti per II-ąjį svetainės gimtadienį t.y. 2010 m. lapkričio 23 d.

Kadangi, šiemet nerodome autorių, klausimus kuriuos norite užduoti kažkuriam iš autorių rašykite šioje temoje, o atsakymus autoriai turėtų siųsti man į AŽ, ir aš operatyviai įkelsiu čia.

Gero skaitymo, smagių diskusijų!
Į viršų
Prunce
2010 Spa 19 d., 11:18
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 597
Straipsnyje "Klaidos "Lituanikos" bibliografijoje skaitau tokį tekstą:
Betgi, aliuminis nerūdija! Tai pakankamai atsparus korozijai metalas.

Tarybiniame 9 klasės vadovėlyje skaitome:
Aliuminis yra chemiškai aktyvus ir lengvai savaime pasyvuojasi – pasidengia iki 2x10-4 mm storio labai patvaria ir nepralaidžia aliuminio oksido Al2O3 plėvele
.
Tą patį patvirtina ir LDE aliuminio aprašymas. Ten dar yra tokie žodžiai:
Aliuminis yra atsparus korozijai koncentruotose azoto ir sieros rūgštyse, vandenyje, vandens tirpaluose, drėgnose dujose, kai tirpalų pH buo 4 iki 9. Šarminiai tirpalai, kurių pH > 9, greitai suardo aliuminį, sudarydami tirpius aliuminatus. Aliuminis taip pat nepatvarus rūgštyse, neturinčiose oksiduojančių savybių.

Taigi, nuo tolimesnės korozijos aliuminį apsaugo jo oksido plėvelė. O pats aliuminis yra labai aktyvus metalas. Pabandykite ant laužo įkaitinti storą aliuminio vielą. Kadangi aliuminis lydosi kažkur apie 600 - 700 laipsnių, o oksidas - apie 1300, tai, kai viela pradeda savaime linkti, galima pakračius pajusti, kad viduje metalas suskystėjo. Jei perlaušite tokią vielą virš vandens kibiro, aliuminis trumai plaukios paviršiuje iki iš naujo oksiduosis.
Taigi, rašant apie kitų klaidas, nereikėtų daryti naujų. Vertinimai vėliau, nes ne visus straipsnius dar spėjau perskaityti.

Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Spa 19 d., 12:51
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
Praną prašysiu nedaryti bardako kaip, kad pernai. Šioje temoje pirma perskaitom darbus, įvertinam, išreiškiam nuomonę, ir tuomet argumentuodami vienokį ar kitokį vertinimą sudedam netikslumus klaidas ir t.t.
Į viršų
Prunce
2010 Spa 19 d., 14:12
Užsiregistravęs dalyvis #66
Prisijungta: 2009 Kov 23 d., 21:46
Pranešimų: 597
OK. Atsiprašau.
Į viršų
Kiras
2010 Spa 20 d., 11:49
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1251
Dėl straipsnio apie voldemarininkų pučą

Sukilimo data pasirinkta 1934 m. gegužės 6 naktis į 7. Apie 2 val. nakties kpt. Ivanausko vadovaujamas šarvuotis įvažiavo į Kariuomenės štabo kiemą, paskui jį sekė 2-ojo ir 5-ojo pėstininkų pulkų daliniai. <...> Mjr. Jeronimas Garolis apie 2 val. nakties išskrido iš Zarasų į Kauną atskraidinti Voldemarą. Dar gegužės 5 d.į ten buvo nuvykę kpt. Morkus, kpt. Adomaitis, mjr. Jakštys.

Autoriui Nr.5 reikėtų pataisyti datas - čia juk birželio sukilimas .
Netikslumas, matyt, atsitiktinis, dėl neatidumo, taip vadinama "akies" klaida.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Spa 20 d., 12:55
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3667
Kiras rašė ...

Dėl straipsnio apie voldemarininkų pučą

Sukilimo data pasirinkta 1934 m. gegužės 6 naktis į 7. Apie 2 val. nakties kpt. Ivanausko vadovaujamas šarvuotis įvažiavo į Kariuomenės štabo kiemą, paskui jį sekė 2-ojo ir 5-ojo pėstininkų pulkų daliniai. <...> Mjr. Jeronimas Garolis apie 2 val. nakties išskrido iš Zarasų į Kauną atskraidinti Voldemarą. Dar gegužės 5 d.į ten buvo nuvykę kpt. Morkus, kpt. Adomaitis, mjr. Jakštys.

Autoriui Nr.5 reikėtų pataisyti datas - čia juk birželio sukilimas .
Netikslumas, matyt, atsitiktinis, dėl neatidumo, taip vadinama "akies" klaida.



Dėkui už pastabą. Nors aš žinoma ne autorius, tačiau pataisiau. Ir kas pikčiausia keldamas šį straipsnį mačiau tą "gegužę", tačiau tuo metu dariau kitus darbus, o šią klaidą turėjau ištaisyti vėliau, kuomet paskutinį kart perbėginėjau tekstą, ir prieš tai norėjau pasiklausti autoriaus. Na, svarbu, kad yra paredagavimo galimybė, ko nepasakysi apie popierių ...
Į viršų
AntanaZ
2010 Spa 20 d., 13:43
AntanaZ
Užsiregistravęs dalyvis #143
Prisijungta: 2010 Bal 29 d., 08:28
Pranešimų: 269
Straipsnis "Lietuvos aviacija (1930-1940) " skyriukas "Internuoti lėktuvai" :
"Kauno aviacijos dirbtuvių angare iki SSRS okupacijos stovėjo ir du Vokietijos lėktuvai: naikintuvas ,,Messerschmitt BFW-109‘‘ ir žvalgybos lėktuvas ,,Henschel Hs-126‘‘."
- Klaida naikintuvo pavadinime.
ir dar
"Messerschmitt BFW-109, sugedus varikliui, 1939 m. rugsėjo 4 d. nusileido netoli Bartininkų ir gerokai apsilamdė. Lakūnai pabėgo."
- tai kiek ten tu lakūnų buvo naikintuve Messerschmitt BFW-109???

ir dar: "Tų pačių metų lapkričio 14 d. dar vienas vokiečių lėktuvas ,,Focke Wulf 447‘‘ nusileido prie Pajūrio (Šilalės r.) nes pritrūko degalų."
- kažkaip neradau jokios info apie FW 447 lėktuvą, turbut autorius supaniojo pavadinimą.

ir da iš to pačio straipsnio:
"Priverstinis nusileidimas ,,ant pilvo‘‘ (lakūnas V. Girdauskas, 1938 m. rugpjūčio 21 d., Raseinių r.)"

tupimas ant pilvo įmanomas tik su įtraukiama važiuokle, ko pas Gladiatorių nebuvo.

Dėl internuoto lenkų bombonešio užkliuvo sakinys: "Lėktuvas buvo uždarytas Kauno dirbtuvių angare, o lakūnas, susitavrkė dokumentus ir netrukus per Švediją išvyko į Londoną. "
- susidaro įspūdis kad lėktuvu skrido tik vienas žmogus, nors pats Dovydaitis mini iš lėktuvo išlipus daug lenkų aukštų pareigūnų...




[ Redaguota 2010 Spa 20 d., 17:22 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook